امام جمعه اردبیل در دیدار با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه اردبیل
جمعی از رزمندگان، مسئولین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه اردبیل با امام جمعه محبوب اردبیل آیت الله دکتر سید حسن عاملی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۶۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل در این دیدار آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل با بیان اینکه سپاه پاسداران صرفا نهاد نظامی نمی باشد گفت: سپاه با تربیت و تعلیم نظریه پردازان و تحلیل گران قوی، باید به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران در تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای جهان باشد.

سپاه باید در صدد تبیین آرمان های انقلاب اسلامی به جهان باشد

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه 38 سال است که دشمنان نظام، انقلاب اسلامی را تحت فشار قرار داده اند ولی با وحدت و همبستگی ملت ایران ، آرزوی براندازی نظام در دل دشمنان به گور سپرده شده است ، از مسئولین و فرماندهان این مجموعه خواست نسبت به تربیت و پرورش تحلیل گران قوی در سپاه و چاپ مقاله های معتبر در مراکز معتبرعلمی برنامه ریزی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در ادامه با تاکید بر اینکه مغرضین و دشمنان بشدت بر روی گزینه شکسته شدن هیمنه سپاه و تنزل جایگاه اجتماعی آن از راه شناسایی و اطلاع از کوچکترین خطای احتمالی  متمرکز شده است ادامه داد: باید تعلیم تعالیم اسلامی، فقهی و فرهنگی روز به روز پررنگ تر شده و صیانت و نظارت ها قوی تر شود.



آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه ژنرال سیسی در اولین سفر دیپلماسی خود به عربستان رفت؛ اظهار داشت: عربستان اولین کشوری بود که از حکومت ژنرال سیسی در مصر دفاع کرد، این درحالی بود که اخوان المسلمین مصر حدود 60 سال با عربستان جنگ کرده است.

  سپاه باید در صدد تبیین آرمان های انقلاب اسلامی به جهان باشدنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه گفت:  ژنرال سیسی در سفر به عربستان مدت نسبتا زیادی توقف کرد ولی در سفر به ایران دو ساعت نماند و حتی آب هم نخورد؛ و گفت: آب رافضی ها را نمی خورم!.

امام جمعه اردبیل اظهارات BBC وی همزمان با سفر سیسی به عربستان را قابل تامل دانست و تصریح کرد: شبکه ماهواره ای «بی بی سی» در اینباره افشا کرد "سیسی رفت دعوای 1400 ساله را زنده کرد و بر آتش اختلافات دمید"

در ابتدای این دیدار سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل هدف از این دیدار را ارتقاء کمی و کیفی برنامه های سپاه و بسیج این شهرستان دانست و گفت: بسیج اردبیل آماده هرگونه خدمتگزاری به مردم عزیز اردبیل می باشد.

سپاه باید در صدد تبیین آرمان های انقلاب اسلامی به جهان باشد

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل : فردین منتظر نظام

 


 

ارسال نظرات