خبرهای داغ:
مدیر کانون پرورش فکری کنگاور گفت: چادر مهربانی کتاب به مناسبت بزرگداشت هفته ملی کودک به مدت یک روز در کنگاور برپا می شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۶۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

سهیلا ایوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکنگاور اظهار داشت: هفته جهانی کودک زمان مناسبی است برای توجه به فرهنگ و خواسته های کودکانمان ،لذا ترویج فرهنگ کتاب خوانی از مهمترین بخش های این فرهنگ سازی است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کنگاور تصریح کرد: سال هاست که طی اقدامی کارشناسی شده این مرکز اقدام به راه اندازی چادر مهربانی کتاب می کند که در آن افراد میتوانند کتاب های بلا استفاده و یا استفاده شده در منازل خود را در این چادر قرار داده و در عوض کتاب های جدیدی که افراد دیگر واگذار کرده اند را بدون هیچ هزینه ای برداشته و استفاده کنند.

 

وی استفاده بهینه از کتاب همچنین کاهش هزینه های خرید و چاپ کتاب را از جمله مهمترین مزایای این طرح دانست و گفت: ممکن است افرادی به دلایل مختلف همچون ضعف فرهنگی یا ناتوانی در بنیه مالی ،تا بحال کتاب خریداری نکرده باشد،لذا این مرکز آمادگی دارد به تعداد مناسب کتاب هایی را در اختیار این افراد قرار دهد.

 

ایوبی افزایش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را از اهداف مهم دیگر این اقدام فرهنگی دانست و گفت: امیدواری این برنامه ها به صورت مداوم و با پتانسیل و توان بیشتری انجام شود که مستلزم حمایت مسئولین خواهد بود.

 

چادر مهربانی روز پنج شنبه در تاریخ 20 مهر ماد جنب میدان امام(ره) برپا خواهد شد و پذیرای مردم شریف شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات