خبرهای داغ:
قهرمان ووشو جهان در گفت و گو بابسیج:
قهرمان ووشو جهان گفت: تصمیم قطعی خود را برای خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفته ام و دیگر در مسابقات حضور پیدا نمی کنم.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۷۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

مریم هاشمی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به برنامه ای که برای زندگی شخصی خود دارم دیگر قصد ادامه فعالیت حرفه ای در دنیای قهرمانی ووشو را ندارم و روی حرف خود مبنی بر خداحافظی از دنیای قهرمانی هستم.

 

وی ادامه داد: خداحافظی از دنیای قهرمانی به معنای کنار گذاشتن ووشو نیست، بلکه تصمیم دارم از این پس به عنوان مربی فعالیت و ده ها مریم هاشمی دیگر برای آینده ووشوی ایران تربیت کنم.

 

هاشمی همچنین در خصوص رقابت های جهانی روسیه که توانست در آن مدال طلا کسب کند، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور بیش از 80 کشور جهان برگزار شد و خوشحالم که توانستم در این رقابت ها مدال طلا کسب کنم.

 

قهرمان ووشوی جهان ادامه داد: در این رقابت ها چهار مسابقه برگزار کردم و توانستم با شکست دادن رقبایی از ایتالیا، آمریکا، هلند و فیلیپین مدال طلا را کسب کنم.

 

وی سخت ترین حریف خود در مسابقات جهانی را ووشوکار فیلپینی معرفی کرد و گفت: وی چندین مدال جهانی و آسیایی در کارنامه داشت و برای کسب مدال طلا به مسابقات آمده بود.

 

هاشمی ادامه داد: در مسابقه فینال پس از آنکه در راند اول پیروز شدم در راند دوم مقداری به مشکل برخوردم و حتی تا 20 ثانیه به پایان رقابت نیز از حریف خود عقب افتاده بودم و چیزی نمانده بود که بازی به راند سوم و طلایی کشیده شود.

 

قهرمان ووشوی جهان ادامه داد: در 20 ثانیه پایانی راند دوم به امام حسین (ع) توسل کردم و خداوند متعال را شاکرم که توسلم به حضرت سید الشهداء (ع) جواب داد و توانستم در یک حمله برق آسا حریف خود را غافلگیر و این راند را نیز پیروز شوم تا در نهایت به مقام قهرمانی برسم.

 

وی در پایان از همه مربیان و مسئولان و همچنین خانواده خود که سال ها در کنار وی بوده و امکان موفقیتش را فراهم کردند، قدردانی کرد.

ارسال نظرات