خبرهای داغ:
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان کرمانشاه:
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان کرمانشاه گفت: با همکاری سازمان پایانه‌ها ۶۰ گیت گذرنامه در مرز خسروی نصب و مستقر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۸۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ ارسلان کرمی‌زاده اظهار داشت: امسال قرار است که مرز زمینی خسروی برای زیارت عتبات عالیات به روی زائران اباعبدالله الحسین(ع) بازگشایی شود و در این راستا اداره مهاجرت و گذرنامه استان همانند سایر دستگاه‌های ذی رابط دخیل در این امر با توجه به وظایف تعریف شده، تدابیر لازم را اتخاذ نموده است.

 

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: بخشی از زیرساخت‌های مربوط به گذرنامه در مرز زمینی خسروی آماده شده و بخشی نیز در حال آماده شدن است.

 

سرهنگ کرمی‌زاده با اشاره به افزایش تعداد گیت‌های  گذرنامه در مرز زمینی خسروی گفت: ۶۰ گیت در مرز خسروی احداث می‌شود که این مهم با همکاری سازمان پایانه‌ها در حال انجام است و به زودی این گیت‌ها در مرز خسروی نصب و مستقر می‌شوند.

 

وی بیان کرد: برای صدور گذرنامه و ارائه خدمات گذرنامه‌ای، در حال حاضر کلیه دفاتر ۳۰ گانه پلیس + ۱۰ ما در سطح استان فعال و آماده خدمات و پذیرش مدارک برای صدور گذرنامه هستند.

 

سرهنگ کرمی زاده اظهار کرد: به منظور تسریع در روند خدمات رسانی ساعت کاری دفاتر پلیس + ۱۰ را افزایش دادیم و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ آماده ارائه خدمات هستند.

 

وی گفت: هم اکنون ۳۰ دفتر پلیس + ۱۰ در استان کرمانشاه داریم از این تعداد ۱۳ دفتر در سطح شهرستان‌ کرمانشاه و مابقی در سطح شهرستان‌های استان مستقر هستند و به تناسب جمعیت  در نظر داریم که این دفاتر را در سطح استان افزایش دهیم.

ارسال نظرات