فرمانده انتظامي استان گفت: هفته ناجا نقطه اوج مشاركت همگاني و احساس مسئوليت جمعي در پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي و افزايش شور و نشاط جامعه است.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۸۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار "حسين عبدي" در همايش پليس، امنيت و اصناف با گراميداشت هفته ناجا و قدرداني از تعامل مثبت و سازنده اصناف و بازاريان با مجموعه فرماندهي انتظامي استان اردبيل گفت: اصناف و بازاريان بازوي توانمند پليس و قشر تأثيرگذار در توسعه امنيت اجتماعي هستند.

وي با اشاره به شعار هفته ناجا در سال 96 با عنوان پليس براي امنيت، امنيت براي همه اظهار داشت: هفته ناجا نقطه اوج مشاركت همگاني و احساس مسئوليت جمعي در پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي و افزايش شور و نشاط جامعه است.

فرمانده انتظامي استان اردبيل با اشاره به حساسيت مأموريتي و رسالت خطير پليس در تأمين امنيت و آرامش فردي و اجتماعي گفت: نيروي انتظامي به عنوان نهاد حاكميتي خدمات رساني يكساني به اقشار اجتماعي ارائه و آرمان و هدف مقدس كاركنان آن امنيت و آرامش مردم است.

وي اردبيل را جزو استان هاي امن كشور با آمار پايين وقوع جرايم معرفي كرد و افزود: استان اردبيل با برخورداري از مردم ولايي، انقلابي و حسيني و علما و روحانيون برجسته ديني و نهادينه شدن ارزش ها و هنجارهاي اجتماعي از امنيت مطلوب و پايداري برخوردار بوده، بطوريكه شاخص و نرخ وقوع جرايم در آن پايين و شاخص هاي امنيتي روند صعودي دارد.

سردار "عبدي" تخصص، مهارت و توانمندي پليس در كشف جرايم را يكي از مؤلفه هاي مهم افزايش احساس امنيت دانست و گفت: خوشبختانه توفيقات فرماندهي انتظامي استان در سايه همت مضاعف و تلاش جهادي كاركنان چشمگير و مايه افتخار بوده، بطوريكه 83 درصد سرقت هاي مهم كشف، كشفيات مواد مخدر 18 درصد افزايش، آمار جان باختگان حوادث رانندگي 25 درصد كاهش، دستگيري قاچاقچيان و سوداگران مرگ 28 درصد افزايش و آمار وقوع سرقت 4 درصد كاهش را نشان مي دهد.

اين مقام ارشد انتظامي استان اردبيل يكي از مأموريت هاي مهم ابلاغي از مركز براي پليس را مبارزه جدي و بي امان با قاچاقچيان و ناامن كنندگان اقتصاد كشور عنوان كرد و افزود: در اين مأموريت همپوشاني، انسجام و همگامي مثال زدني در حوزه درون و برون سازماني وجود داشته و اردبيل محلي ناامن براي فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان و برهم زنندگان نظم اقتصادي است.

سردار "عبدي" در خاتمه ضرورت كاربردي كردن هشدارهاي انتظامي و آموزش هاي همگاني در جامعه اصناف و بازاريان را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: نقش اصناف در پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي به ويژه سرقت برجسته است.

ارسال نظرات