باحضور رئیس حوزه هنری کشور و به همت حوزه هنری استان اردبیل کتاب خاطرات کلام‌الله اکبرزاده رزمنده اهل روستای نیار "سربازان نیار" در اردبیل رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۲۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

شب خاطره و آئین رونمایی از کتاب خاطرات

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خاطرات کلام‌الله اکبرزاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به قلم ساسان ناطق با عنوان «سربازان نیار» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و توسط حوزه هنری استان اردبیل رونمایی می‌شود.

ساسان ناطق پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: «سربازان نیار» در 15 فصل ترکیبی از خاطرات دوران نوجوانی، سال‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تدوین و گردآوری شده است.

نویسنده کتاب خاطرات کلام‌اله اکبرزاده این کتاب را کتاب جغرافیا دانست و افزود: در این کتاب سعی شده جانفشانی‌های مردم نیار در سال‌های دفاع مقدس پررنگ تر شده و به نوعی می‌توان گفت این کتاب جغرافیای ایثارگری اهالی روستای نیار است.

وی بیان کرد: سربازان نیار ماحصل 77 ساعت گفت وگو با راوی است که در 550 صفحه توسط انتشارت سوره مهر در دو هزار و 500 نسخه و در قطع رقعی چاپ شده است.

ناطق تصریح کرد: این کتاب به همت حوزه هنری استان اردبیل با حضور محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری کشور و مرتضی سرهنگی از پایه‌گذاران ادبیات پایداری کشور ساعت 18 روز 24 مهرماه امسال در سالن مقدس اردبیلی روستای نیار رونمایی می‌شود.

شب خاطره و آئین رونمایی از کتاب خاطرات

ارسال نظرات