مسئول بسیج عشایری آذربایجان شرقی خبر داد:
مسئول بسیج عشایری سپاه عاشورا گفت: در این عملیات بازگشایی مسیر کوچ که به مدت سه روز به طول انجامید، تعداد ۵۱ خانوار عشایری گرفتار شده در برف نجات یافتند.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۲۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج؛ "اسرافیل نژاد" مسئول بسیج عشایری سپاه عاشورا اظهار کرد: همزمان با آغاز کوچ پاییزه عشایر به قشلاقات بر اثر تغییر ناگهانی دمای هوا، برودت و سردی و بارش برف، تعدادی از عشایر در برف گرفتار شده بودند که با مراجعه تعدادی از عشایر به سازمان بسیج عشایری و اداره کل امور عشایری عملیات بازگشایی مسیرهای کوچ عشایری خصوصا راههای اصلی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

اسرافیل نژاد افزود: با هماهنگی مدیریت بحران استان، اداره کل امور عشایری و جمعیت هلال احمر و هیئت رئیسه خصوصا سردار فرمانده سپاه عاشورا، یک دستگاه بلدوزر توسط لشکر ۳۱ عاشورا به مناطق مورد نظر جهت کمک رسانی انتقال یافت.

مسئول بسیج عشایری سپاه عاشورا تصریح کرد: در این عملیات که به مدت سه روز به طول انجامید، تعداد ۵۱ خانوار از عشایر که در برف گرفتار شده بودند با بازگشایی مسیر کوچ از گرفتار شدن در برف نجات یافتند.

وی افزود: وظیفه سپاه پاسداران صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است همچنان که شهداء از پدر و مادر و خانواده خودشان گذشتند تا دشمن نتواند در کشور جمهوری اسلامی ایران عرض اندام کند، حالا وظیفه ما است که با گذشتن از جان و مال خود از انقلاب خصوصا سرمایه های این انقلاب که همانا این ملت خصوصا تولید کنندگان بی منت می باشد حفاظت و صیانت کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات