محمد صادقی در گفت‎وگویی با اشاره به نامگذاری روز سه‌شنبه به نام روز بدون حادثه رانندگی در شهر زیراب اظهار‌کرد: اطلاع‌رسانی مختلفی به مناسبت هفته ناجا برای نام‌گذاری روز سه‌شنبه به عنوان روز بدون حادثه انجام شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۲۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد صادقی در گفت‎وگویی با اشاره به نامگذاری روز سه‌شنبه به نام روز بدون حادثه رانندگی در شهر زیراب اظهار‌کرد: اطلاع‌رسانی مختلفی به مناسبت هفته ناجا برای نام‌گذاری روز سه‌شنبه به عنوان روز بدون حادثه انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز هیچ حادثه رانندگی در شهر زیراب رخ نداد، افزود: با وجود مسدود‌بودن جاده هراز و افزایش حجم ترافیک در محور سوادکوه شاهد عدم وجود تصادف رانندگی در سوادکوه بودیم که با یاری خدا، همکاری مردم، کنترل و نظارت بیشتر توسط پلیس و وضعیت جوی مناسب شاهد «روز بدون حادثه رانندگی در زیراب» را شاهد باشیم.

رئیس راهور شهرستان سوادکوه به شرایط ترافیکی ناشی از ورود و خروج دانش‌آموزان از مدارس اشاره و خاطر‌نشان‌کرد: حضور پلیس در نقاط حادثه خیز و برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز هم در روز بدون حادثه زیراب تاثیر‌گذار بود.

صادقی به نقش حضور پلیس در مدارس و همکاری همیاران پلیس در مدیریت ترافیکی شهرستان سوادکوه، اظهار‌کرد: اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه در فضای مجازی و آگاه‌سازی مردم در جهت پرهیز از تخلف رانندگی و همکاری مردم، مسؤولان، رسانه‌ها و فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه نقش مؤثری داشت.

وی گفت: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان «روز بدون حادثه رانندگی» را در طول سال هم تعمیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها