مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:

عدم وابستگی به شرق و غرب از اصول انقلاب و اصول اساسی بسیج است/ آمریکا به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی است

گودرزی گفت:استکبار ستیزی،توجه به محرومان،پایبیندی به استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی،عدم وابستگی به شرق و غربی و ... از اصول بسیج است.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۴۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروزه حرکت استکبار ستیزی که محورش آمریکاست یکی از اصول و مبانی ماست، گفت: استکبار ستیزی،توجه به محرومان، پایبیندی به استقلال و ازادی و جمهوری اسلامی،عدم وابستگی به شرق و غربی و ... از اصول بسیج است که برگرفته از تفکرات امام خمینی (ره) است و می بایست بر طبق همین اصول و مبانی پای بفشاریم تا این انقلاب در مسیر توفنده خودش استمرار پیدا کند.


وی ادامه داد: امام خامنه ای که بعد از ارتحال امام(ره)، حرکت انقلاب اسلامی را دنبال می کنند و این خلف صالح که به حرکت انقلاب شتاب بیشتری می دهد، بر اساس همین اصول و ارزش های انقلاب اسلامی کار را دنبال می کند.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان تاکید کرد:قطعا استکبار جهانی چه دشمنان خارجی و چه دشمنان داخلی ما به دنبال تخریب ارزش های دینی و انقلابی هستند چرا که اگر بنا باشد انقلاب اسلامی تغییر رفتار دهد، این کار بدون تخریب انقلاب،کارساز نیست.

ارسال نظرات