مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: مدیریت مجتمع آیت‌الله حیدری" به اوقاف و امور خیریه استان ایلام واگذار شد .
کد خبر: ۸۹۳۲۱۴۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت ‌الاسلام "حسن شهیدی"مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از صدور حکم قطعی واگذاری "مجتمع آیت‌الله حیدری" به اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: مجتمع آیت‌الله حیدری ایلامی که شامل کتابخانه، فضای آموزشی، خوابگاه و پارکینگ است در سال‌های گذشته توسط فرزندان مرحوم آیت‌الله حیدری ایلامی اداره می‌شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: زمین این مجتمع به مساحت 500 متر مربع از محل کمک‌های مردمی خریداری شده است و ساختمان آن طی سال‌ها از محل اعتبارات دولتی و اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه ساخته شده است.
وی افزود: ساختمان مجتمع در چهار طبقه، دارای یک هزار و 800 متر مربع فضاست و ارزش آن بیش از 3 میلیارد تومان برآورد می‌شود که می‌تواند کاربرد آموزشی فرهنگی داشته باشد.
این مسؤول بیان کرد: این مجتمع قریب دو دهه است به صورت نیمه تعطیل اداره می‌شود و  کتاب‌های وقفی مرحوم آیت‌الله حیدری ایلامی در بخش کوچکی از آن نگهداری می‌شود و از مابقی فضای ساختمان استفاده مفیدی نشده است .
شهیدی با بیان اینکه سرمایه زیادی از بیت‌المال صرف ساخت این مجتمع شده است، افزود: پس از چند سال پیگیری حقوقی توسط این اداره کل و تلاش همکاران واحد حقوقی و ثبتی در محاکم قضایی استان ، مدیریت "مجتمع آیت الله حیدری" به این اداره کل واگذار شد.
وی با بیان اینکه مجتمع و کتابخانه آیت‌الله حیدری ایلام در بلوار شمالی امام خمینی (ره) شهر ایلام قرار دارد، گفت : به زودی در خصوص استفاده از این مجتمع تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار