معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه اعتماد مردم به عملکرد مسئولان بستگی دارد، افزود: قول دروغ و وعده فریب به مردم ندهید، به امور اخلاقی و دینی توجه بیشتری داشته باشید و سبک رفتار حسینی را در راس برنامه خود قرار دهید.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۴۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی در نشست توجیهی بخشداران مازندران با محوریت اجرای سیاست‌های بیمه روستایی، کشاورزان و عشایر، اظهار کرد: خط مقدم ارتباط با مردم بعد از دهیاران بخشداران هستند و مردم هر برخوردی که از مسئولان ببینند به چشم نظام، انقلاب و دین می‌بینند.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به عملکرد مسئولان بستگی دارد، افزود: قول دروغ و وعده فریب به مردم ندهید، به امور اخلاقی و دینی توجه بیشتری داشته باشید و سبک رفتار حسینی را در راس برنامه خود قرار دهید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه بخشداران از ظرفیت همه مردم در حوزه خود برای توسعه بخش استفاده کنند، تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه اقشار مردم بتوانند از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

یونسی با بیان اینکه بخشداران از هرگونه حاشیه پرهیز کنند، عنوان کرد: با ایجاد انگیزه در دهیاران می‌توانیم از تلاش آنها برای توسعه روستاها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بخشداران سند چشم‌انداز برنامه راهبردی توسعه بخش را تدوین کنند و از دهیاران بخواهند سند راهبردی روستاها را فراهم و در این سند چشم‌انداز بگنجانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به کاهش آمار طلاق در 6 ماه نخست امسال، اذعان کرد: در سال‌های گذشته وضعیت طلاق در استان مازندران از متوسط کشوری بیشتر بود که با اقدامات انجام شده توانستیم این آمار را از 2.5 در هزار به 1.9 در هزار برسانیم که از متوسط کشوری که 2.3 در هزار است بسیار کمتریم.

یونسی با اشاره به وجود 30 منطقه آلوده در سطح استان مازندران، بیان کرد: با اقدامات انجام شده از زمان ورود دولت روحانی در استان تاکنون هیچ محله آلوده‌ای نداریم.

وی در پایان کاهش آمار غریق از 243 نفر در سال 88 به 62 نفر در سال 96 با توجه به ازدحام گردشگران را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: بخشداران تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کشاورزان و روستاییان از خدمات بیمه روستایی عشایری بهره‌مند و ستاد حمایتی بیمه روستایی عشایری در بخشداری‌ها تشکیل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها