ماهانی گفت: بسیج و ارگان های نظامی کشورمان، ثابت نموده اند که به انقلاب اسلامی وفادارند و حاضرند برای حفظ این انقلاب، از جانشان هم بگذرند و واقعا چنین روحیه شهادت طلبی،تحسین برانگیز است.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۵۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروزه تمام کارشناسان دلسوز نظام بر این باورند که پروژه نفوذ دشمن در بعد کلان آن به دنبال فرو پاشی و براندازی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آمریکا کشوری مستکبر است که اگر اهداف کشوری را در مقابل اهداف خود ببیند، در صدد تخریب آن بر می آید و انقلاب اسلامی ایران دقیقا در مقابل شیطان صفتی آمریکا قرار گرفته است.


وی ادامه داد: بسیج و ارگان های نظامی کشورمان، ثابت نموده اند که به انقلاب اسلامی وفادارند و حاضرند برای حفظ این انقلاب، از جانشان هم بگذرند و واقعا چنین روحیه شهادت طلبی،تحسین برانگیز است.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز به خواسته و هدف خود یعنی تضعیف قدرت نرم و سخت نظام، مهار انقلاب اسلامی و از بین بردن نفوذ آن در منطقه و نهایتا تغییر ماهیت جمهوری اسلامی نخواهند رسید چرا که کشورمان رهبری همچون سید علی خامنه ای دارد.

ارسال نظرات