خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

وقف فرهنگی را ترویج دهیم

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: وقف کار بزرگ و شریفی است که باید در کنار آن وقف فرهنگی را هم ترویج داد چراکه دنیای غرب با دین و فرهنگ اسلامی به‌ طور جدی مقابله می‌کند و امروز باید در این زمینه هوشیار بود.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۵۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در دیدار با مجموعه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که ظهر امروز صورت گرفت، با اشاره به سنت حسنه وقف در جامعه اظهار کرد: زندگی ما مسلمین اصولاً از وقف است چراکه از گذشتگان به یادگار مانده و امروز باید برای ترویج آن در جامعه تلاش کنیم.
وی ادامه داد: امام علی(ع) جزء نخستین واقفین بوده و امروز باید در مسیر مولای متقیان گام برداشته و از مسیر وقف غافل نشویم.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: وقف کار بزرگ و شریفی است که باید در کنار آن وقف فرهنگی را هم ترویج داد چراکه دنیای غرب با دین و فرهنگ اسلامی به‌ طور جدی مقابله می‌کند و امروز باید در این زمینه هوشیار بوده و نگذاریم دشمن نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کند.
اسلامی با اشاره به تعظیم و تکریم امامزادگان استان قزوین گفت: توسعه عمرانی امامزادگان یکی از نعمات بزرگ الهی است که در این زمینه مجموعه اوقاف با مدیریت و کارکنان دارای بار عمیق اعتقادی و عقیدتی در این زمینه خدمات شایانی را به مردم ارائه می‌دهند.
وی عنوان کرد: کار در اوقاف از شرافت و فضیلتی خاص برخوردار است که امروز این مهم در مجموعه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مشاهده می‌شود.
گفتنی است، نماز ظهر و عصر امروز به امامت آیت‌الله اسلامی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با حضور همکاران این مجموعه اقامه شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار