سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: رفتار آمریکا جهانیان را کلافه کرده است و وقت آنست که به آمریکا درس‌های جدید داده شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۵۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی با صدور اطلاعیه‌ای گفت: ظاهرا دولت ترامپ حرفی جز دشنام را نمی‌فهمد و نیاز به شوک‌هایی دارد که مفهوم جدید قدرت در جهان امروز را متوجه شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر قرار بود خط سیر رو به رشد توان دفاعی کشور تحت تأثیر یاوه‌گویی‌های بیگانه قرارگیرد، اصولا این حرکت غرورانگیز را شروع نمی‌کردیم و اکنون در مرحله‌ای هستیم که حرف‌های زیادی در این عرصه برای گفتن داریم.

سردار جزایری تأکید کرد: سیاست و منطق جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای قدرت دفاعی کشور یک مسئله تردید ناپذیر است و امروز در حالی که آمریکایی‌ها رسما و صراحتا ما را تهدید نظامی می‌کنند مردم جهان به درستی این تدبیر دقیق، بیشتر واقف می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه مقابله با تجاوزگری آمریکا یک امر جدی و تمرین شده است، تصریح کرد:‌ دوران حضور و سلطه آمریکا در غرب آسیا به پایان رسیده و مدت‌ها از مرگ خاورمیانه جدید آمریکایی گذشته است.

 

ارسال نظرات