خبرهای داغ:
جلسه مشترک مدیران آموزشگاه های دوره ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه،با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود و معاونین در محل سالن همایش خوارزمی پژوهش سرای دانش آموزی، این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۱۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه مشترک مدیران آموزشگاه‌های دوره ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه، با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، معاونین و کارشناس مسئولان ستادی در محل سالن همایش خوارزمی پژوهش سرای دانش آموزی، برگزار گردید.
حمید باباخانی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در این گرد همایی ضمن تقدیر از کلیه مدیران مدارس در فرآیند پروژه مهر، به بیان گزارشی از توفیقات مدیریت در رقابت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و... در دو طیف دانش آموزی و همکاران پرداخته و بر ادامه مسیر، کسب توفیقات روز افزون و انجام برنامه ریزی‌ها و بستر سازی لازم در این خصوص، توصیه وتأکید نمود.
وی با برشمردن موارد مهم آیین نامه اجرایی، تأکید بر رعایت و اشراف کامل مدیران برکلیه امور ذکر شده در دستور العمل‌ها را خواستار و ابراز امیدواری، در پرهیز از هرگونه تخلفات احتمالی، ناشی از عدم آگاهی و بی اطلاعی از قوانین را کرد.
هر فرهنگی میزبان یک زائر حسینی
عصمت السادات سیف مسئول واحد خواهران ستاد اربعین حسینی و عتبات عالیات شهرستان نیز در این جلسه ضمن بیان تأثیر نقش معنوی و فرهنگ سازی خدمت به دستگاه امام حسین (ع) و ائمه اطهار جهت والدین، دانش آموزان و همکاران، پیاده روی اربعین را استمرار بخش عاشورا و بزرگترین رویداد اعتقادی وفرهنگی جهان دانسته و به تشریح فرآیند، نحوه کمک رسانی به زائران اربعین حسینی و بازسازی عتبات عالیات پرداختند.
وی، ضمن تشریح طرح "هر فرهنگی میزبان یک زائر حسینی"، به اعلام گروه بندی‌ها و اکیپ‌های اعزامی به مدارس و چگونگی اجرای طرح مذکور، پرداخت.
سیف به بیان طرح ها‌ی وزارتی، استانی و شهرستانی در حوزه گسترده زنان وجوانان پرداخته و لزوم بهره مندی همکاران آقا را نیز در راستای توسعه سلامت، تحکیم بنیان خانواده، آیین همسر داری ودیگر مبانی مدنی وحقوقی در قالب کارگاه‌های آموزشی ودیگر طرح‌های ابتکاری پیش رو، خاطر نشان کرد.

برگزاری جلسه مدیران سه دوره تحصیلی شهرستان شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها