دکتر فاتح در آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با کارآفرین شدن دانشگاه، ارتباط بین صنعت و جامعه تقویت و باعث افزایش درآمد دانشگاه و با تولید شغل جدید می‌توانیم اشتغال فراگیر را در دانشگاه شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۱۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی شاهرود که به عهمت روابط عمومی در تالار شقایق‌های این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود به بیان توضیحاتی به منظور شناخت بیشتر دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه با وجود هیات امنا، هیات ممیزه و هیات جذبی مستقل از توانمندی‌های ارزشمندی برخوردار است و وظیفه ما به عنوان مسئولین در دانشگاه خدمت به دانشجویان می‌باشد.
فاتح با اشاره به امکانات موجود در دانشگاه به توسعه زیرساخت ها‌ی موجود تاکید نمود و افزود: دانشگاه صنعتی شاهرود در سال‌های اخیر در خصوص تجهیز هر چه بهتر آزمایشگاه‌ها تلاش کرده است و مفتخریم که در حال حاضر عضو شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران و عضو شبکه آزمایشگاه‌های فناوری راهبردی کشور هستیم.
دانشجوی کار آفرین بیکار نمی‌ماند.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: یک ظرفیت ارزشمند به نام دانشگاه وجود دارد که اگر چرخ کارآفرینی به گردش دراید و در این زمینه سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم تحول بزرگی در اشتغال ایجاد نماییم.
وی با بیان اینکه با ظرفیت‌های مطلوبی که در دانشگاه‌ها وجود دارد کافی است از مرحله پژوهش محور وارد فضای کار آفرینی شویم، گفت: با کارآفرین شدن دانشگاه، ارتباط بین صنعت و جامعه تقویت و باعث افزایش درآمد دانشگاه می‌شود و همچنین با تولید شغل جدید می‌توانیم اشتغال فراگیر را در دانشگاه شاهد باشیم و در کنار فناوری به تولید مهارت بپردازیم.
رمز اصلی موفقیت علم آموزی است
حجت الاسلام فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این آیین ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود با بیان روایاتی به اهمیت دانش و تلاش برای کسب آن تاکید نمود.
وی با اشاره به مولفه‌ها و مهارت‌های لازم در دوران دانشجویی، رمز اصلی موفقیت را در علم آموزی دانست.
در ادامه این دکتر غلامحسین کرمی مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر علی درخشان شادمهری مدیر کل آموزش، دکتر حجت اله احسنی طهرانی مدیر کل امور دانشجویی و دکتر رضوانی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان در خصوص حوزه‌های خود به ایراد سخنرانی پرداختند.
اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شاهرود
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه دانشجویان جدیدالورود طبق دو سال گذشته در روز متوالی ۲۰ مهر ماه جاری ویژه دانشجویان پسر و ۲۱ مهر ماه ۹۶ ویژه دانشجویان دختر در پردیس معدن آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد.
سرگرمی‌های متنوع ورزشی و تفریحی، حضور غرفه‌های دانشجویی جهت معرفی کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی و تشکّل ها، توزیع هدیه دانشگاه به دانشجویان جدید الورود و صرف ناهار از جمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی و تفریحی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها