یادواره شهدای جهادگر مدافع حرم بویژه شهید جهادگر حججی به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۲۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه شاهرود و رودیان و کلاته خیج و مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و کارکنان نیرو‌های مسلح، یادواره شهدای جهادگر مدافع حرم بویژه شهید جهادگر محسن حججی به همت بسیج سازندگی در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام مهدوی از اساتید حوزه علمیه شاهرود با اشاره به اهمیت جهاد و جهادگری در اسلام و فرهنگ غنی دینی اظهار کرد: کار و تلاش و خدمت و مجاهدت در راه خدمت به خانواده و جامعه از اولویت‌های اسلام و مورد تاکید قرآن و روایات است و هر کس در این راه جان خود را از دست بدهد شهید است.
وی افزود: امام حسین (ع) جان داد تا سنت‌های الهی باقی بماند و جهاد و مجاهدت یکی از آن سنت هاست که باعث قوام و دوام جامعه است و امروز انقلاب ما به برکت این مجاهدت‌ها در حال پیشرفت و رشد و تعالی است و دشمنان این را نمی‌خواهند.
مهدوی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و مجاهدت و جهادگری در جامعه رونق داشته و به نسل‌های بعد منتقل شود تا این انقلاب فعال و پویا به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد.
برگزاری زیارت عاشورا و مرثیه خوانی و عزاداری توسط محمدرضا اسلامی از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.
برگزاری یادواره شهدا جهادگر مدافع حرم بویژه شهید حججی در شاهرود
برگزاری یادواره شهدا جهادگر مدافع حرم بویژه شهید حججی در شاهرود
برگزاری یادواره شهدا جهادگر مدافع حرم بویژه شهید حججی در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها