وی در این دیدار حضور خودرا به‌عنوان مدافع حرم در راستای دفاع از حریم ولایت و اعتقادات قلبیش اعلام و بیان کرد: در آنجا همه هم‌رزمان مرا به‌عنوان مدافع حرم دانشگاهی می‌شناختند و تمام تلاشم این بود که نماینده شایسته‌ای برای استانم باشم.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۲۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح‌الله کریمی" کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که به‌عنوان مدافع حرم و برای دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور داشت، توسط هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی  واحد ایلام مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در این دیدار حضور خودرا به‌عنوان مدافع حرم در راستای دفاع از حریم ولایت و اعتقادات قلبیش اعلام و بیان کرد: در آنجا همه هم‌رزمان مرا به‌عنوان مدافع حرم دانشگاهی می‌شناختند و تمام تلاشم این بود که نماینده شایسته‌ای برای دانشگاه آزاد اسلامی و استانم باشم.

کریمی ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به خاطر حمایت‌های همیشگی چه در حین اعزام به‌عنوان مدافع حرم و سرکشی از اعضای خانواده و... گفت: محبت‌های همکاران دانشگاهی پشتوانه‌ای قابل‌اعتماد برای این‌جانب به‌عنوان مدافع حرم می‌باشد.

 مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: ما بیشتر در پناه حرم بوده‌ایم تا مدافع حرم چراکه هرکس به‌عنوان مدافع حرم اعزام می‌شود حتماً در پناه حرم خواهد بود و توصیه این‌جانب به همه همکاران دانشگاهی این است که حتماً تجربه حضور و دفاع از حریم ولایت و امامت به‌عنوان مدافع حرم داشته باشند چراکه بهترین روزهای زندگی‌ام همین چند وقتی بود که افتخار پوشیدن  لباس مدافع حرم بر تن داشته‌ام.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار