حفیظی خبر داد؛

برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان تهران

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران از برگزاری نشست تشکیلاتی مزین به نام شهید حججی و با حضور مسئولین و شورای حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۳۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج: هادی حفیظی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران، از برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران مزین به نام شهید والامقام محسن حججی و با حضور مسئولین و شورای حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران خبر داد.

وی افزود: با راه اندازی مرکز کادرسازی ولایت در ستاد ناحیه و تمرکز بر مقوله تربیت نیروی مستعد و توانمند در تشکیلات بسیج دانشجویی، این برنامه اولین نشستی است که با سایر دوره‌های متعارف تفاوت‌های محتوایی و اجرایی خواهد داشت.

حفیظی خاطر نشان کرد: در این نشست ضمن بهره‌مندی از بیانات اساتید توانمند و صاحب‌نظران در حوزه تشکیلات، به صورت تخصصی معضلات، آسیب‌ها و تهدیدات موجود در بوم هر یک از دانشگاه‌های استان مورد بررسی قرار گرفته و راه کارها و طرح‌های عملیاتی برای حل معضلات پیش رو؛ پیش بینی و تدوین خواهد شد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران بیان داشت: خروجی این نشست در عرصه اجرایی در سطح دانشگاه ها اثرگذار خواهد بود و همین طور در انتصابات حوزه‌های بسیج دانشجویی ملاک عمل قرار می گیرد.

حفیظی اظهار داشت: این نشست از 26 تا 28 مهر در اردوگاه فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) دماوند و با حضور اساتید برتر کشوری، مسئولین معاونت‌های ناحیه و سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت: دوره های تخصصی و معاونتی در آینده و در راستای استمرار این نشست تشکیلاتی و توانمند سازی فعالین بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار