خبرهای داغ:
نشست هماهنگی اردوی راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۴۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست هماهنگی اردوی راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب صبح امروزچهار شنبه 19مهر ماه با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آباد غرب، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدیران دوره ی متوسطه دوم ،در محل سالن جلسات این اداره برگزارشد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آباد غرب ضمن تاکید بر حفظ ارزشها و نشاط دانش آموزان بر تقویت روحیه بصیرت و هویت دینی، فرهنگی دانش آموزان اشاره کرد و افزود عمل  بر پایه اصول و ارزشهای اسلامی و فرهنگی رمز موفقیت ما در تمام عرصه هاست  و یکی از این ارزشها حفظ یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس است  که اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای حفظ این ارزشهاو ادای دین به شهداست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب در این راستا، بر حفظ ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد وی افزود الگوی راهیان نور یکی از بهترین راههای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در بین آینده سازان فرداست.

 

در اين جلسه بر اساس دستورالعمل اجرايی اين اردو نسبت به تبيين وظايف هر دو نهاد و برنامه ريزی های لازم در جهت بهتر برگزار نمودن آن، صورت پذيرفت كه حاضرين در جلسه نظرات خود را در چارچوب اهداف و برنامه هاي فرهنگی و تربیتی بيان نمودند.

 

اردوی راهیان نور در دو دوره در تاریخ های 24 و 29 مهرماه 96 دانش آموزان مدارس دخترانه و 13 و 28 آبان ماه 96 دانش آموزان مدارس پسرانه دوره متوسطه نظری وفنی به مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظرات