خبرهای داغ:
رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

فروکش کردن کف حیاط یک ساختمان مسکونی قدیمی

رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان از فرو رفتن خودروی سواری پیکان در محل نشست زمین در حیاط ساختمان مسکونی در خیابان نواب قزوین جلوگیری کردند.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۴۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ململي افزود: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 9 و 43 دقيقه مورخه یکشنبه شانزدهم مهرماه سال جاري از حادثه فروکش کردن کف حیاط منزل مسکونی در خیابان نواب قزوین و گیر کردن خودرو سواری پیکان در گودال ایجاد شده خبر داده شد که بلافاصله 2 اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره 2 شهید بابایی و هفت غیاث آباد به محل حادثه اعزام شدند .
وی با اشاره به حضور نیروهای عملیاتی در کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه افزود ؛ آتش نشان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند قسمتی از کف حیاط این منزل مسکونی فروکش کرده و در پی آن گودالی به عمق 2 متر ایجاد و همچنین یکی از چرخ های جلوی یک دستگاه خودرو سواری پیکان نیزبه داخل این گودال فرو رفته است.
وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت و با کشیدن نوار هشدار دهنده و جلوگیری از رفت و آمد ساکنان ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص آتش نشانی و خودروی جرثقیل، بدون هیچ گونه خسارتی، این خودرو را از داخل حفره ایجاد شده خارج و تحویل مالک آن دادند.
ململی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات در پایان پس از ایمن سازی محل و تنظیم صورت جلسه، با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین و واحدهای مسکونی مجاور به ماموریت خود پایان دادند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها