رئیس اداره ورزش و جوانان نیر:

نير آماده ميزباني از تور بين المللي دوچرخه سواري ايران

نگاهی گفت: آماده میزبانی از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۴۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

                                                  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ئیس اداره ورزش و جوانان نیر اظهار داشت: با توجه به این که چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته شهرستان نیر میزبان مراحل چهارم و پنجم سی و دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان است در حال حاضر  آمادگی‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار داده شده است.

 

وی افزود: خوشبختانه شهرستان نیر در سال‌های گذشته به دلیل استقبال مناسب رکابزنان به عنوان شهر برتر میزبان مشخص شده بود که نیاز است امسال نیز با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه نیز این شرایط مهیا شده که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

اکبر نگاهی گفت: 250 رکابزن در قالبت 18 تیم از 14 کشور در این تور حضور می‌یابند که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14 بعد از ظهر فردا برای استقبال از دوچرخه‌سواران در مسیر اصلی خیابان امام(ره) حضور داشته و از نزدیک مسابقه رو دنبال کنند.

 

نگاهی بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی نیز در دو روز آینده اعمال می‌شود که امیدواریم همشهریان با رعایت قوانین رانندگی و رعایت محدودیت همکاری و مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و ترافیک را به صورت مناسب روان کنیم.

 

وی تصریح کرد: برای برگزاری این برنامه بین‌المللی تعاملات همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های اجرای مربوطه امری لازم و ضروری است که انتظار می‌رود همکاری‌ها و مشارکت‌های لازم مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد موفقیت‌های مورد انتظار در زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی و ملی باشیم.

 

منبع: نیریمیز

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار