خبرهای داغ:
تیم نظارت و ارزیابی رسانه ملی با مدیران و برنامه سازان مرکز قزوین دیدار کرد، در این نشست نتیجه ارزیابی برنامه‌های مختلف در صدا و سیما تشریح و ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۵۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمی رئیس سیمای مراکز استان‌ها با اشاره به نزدیک بودن صف و ستاد در صدا و سیما گفت: ارتباط چهره به چهره در ارتقاء کیفیت موثر است و وجود مرکز نظارت را نعمتی بزرگ برای رسانه دانست که از سوی مقام معظم رهبری تکلیف شده ست.
وی همچنین نظارت را یکی از مهمترین ارکان مدیریت عنوان و اضافه کرد: همکاران ما سالی یکبار در مراکز حضور پیدا میکنند و با بیان نقاط قوت و ضعف تولیدات مراکز ارتباط نزدیک‌تر و مؤثر تری با استان‌ها دارند.
معصومی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز تولید برنامه‌های فاخر و ممتاز در مراکز را در راستای سیاست‌های کلان امور استان‌ها دانست وافزود: تولید برنامه در مراکز منطبق با اولویت‌ها، ملاک‌ها و شاخص‌های کلان امور استانهاست که در مرکز قزوین هم سعی شده است مبنای تولید برنامه‌ها براساس فرهنگ و هویت بومی استان باشد.
گفتنی است تیم نظارت و ارزیابی سیمای مراکز استان‌ها بعد از ظهر امروز هم از لوکیشن‌های تولیدات صداوسیمای مرکز قزوین بازدید خواهند کرد.
۱۰۰۱/پ ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها