خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امنیت از بزرگ‌ترین نعمت‌های یک جامعه است، گفت: نیروی انتظامی بیشترین سهم از ایجاد امنیت را دارد که باید از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان این نیرو تقدیر شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا  اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ هر جامعه‌ای، امنیت آن است و در کشور ما بیشترین سهم از ایجاد امنیت را نیروی انتظامی دارد.

وی افزود: در بحث انتظامی، پیشگیری مهم‌تر از درمان است و باید راه‌های سرقت محدود شوند و تمرکز پلیس باید بر پیشگیری از وقوع جرم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: در گذشته حرکت مناسبی در تغییر اتومبیل‌ها و نوسازی ناوگان حمل و نقل پلیس صورت گرفت و در حال حاضر نیز این نیاز در رابطه با موتورسیکلت‌ها احساس می‌شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید با مردم نرمش داشته باشیم و با آنها با رافت برخورد کنیم .

وی افزود: باید سراغ مرزها برویم و جلوی قاچاق را قبل از ورود به کشور بگیریم و با قاچاقچی‌های اصلی برخورد کنیم.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم به حکومت ما اعتماد داشته باشند و به آن عشق بورزند و رفتار ما انعکاس علاقه و تمسک ما به مکتب اهل بیت(ع) باشد.

وی گفت: باید مردم را از خودمان بدانیم و با رفتار مناسب و برادرانه نسبت به آن‌ها هشدار دهیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: در کلانتری‌ها کار نیروی انتظامی بسیار گسترده است و حتی قسمتی از کارهای قوه قضائیه نیز در کلانتری‌ها انجام می‌شود و فشار کار زیاد است؛ حتی با این شرایط نیز باید با مردم با خوبی و نرمی رفتار کرد.

وی با بیان اینکه امنیت فرهنگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و با کسی که هنجار شکنی می‌کند باید برخورد کرد، گفت:  هنجارشکنی و ناامنی دینی و فرهنگی نباید اینقدر ساده و راحت انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها