تلاش های بسیجی وار و حرکت های جهادی کارکنان صدا و سیما برای آماده سازی مقدمات پوشش برنامه های عزاداری دهه اول محرم برای خدمت به مردم ، ستودنی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۶۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه کشور امروز در وضعیت بسیار حساسی قرار دارد گفت: اوج نبرد بین دو جبهه انقلاب اسلامی و استکبار است و دشمن با تمام قوا در این نبرد حاضر است.

قدردانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان از صداوسیمای زنجان به دلیل پرداخت شایسته با مباحث ارزشی به خصوص پوشش عزاداری های محرم

سردار کرمی با اشاره به اینکه عامل اصلی فتنه در منطقه آمریکا و صهیونیست است افزود: دشمن درصدد است در ایران که ناامنی ایجاد کرده و در این راستا با فشار و تهدید و تحریم و جنگ نرم نبرد وارد میدان شده است.

وی اظهار داشت: امروز در مقابل تهاجمات دشمن باید با بصیرت سیاسی و روحیه جهادی ایستادگی کنیم  و در این جنگ تمام عیار رسانه ها بویژه رسانه ملی به عنوان رسانه مورد اعتماد مردم و مسئولین در خط مقدم نبرد قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان از زحمات صادقانه و خالصانه مدیرکل، مدیران و کارکنان صدا و سیما در صحنه های حساس و برنامه های مختلف قدردانی و تصریح کرد: تلاش های بسیجی وار و حرکت های جهادی کارکنان صدا و سیما برای آماده سازی مقدمات پوشش برنامه های عزاداری دهه اول محرم برای خدمت به مردم ، ستودنی است.

سردار کرمی نقش صداوسیما را احیای فریضه  امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده بسیار موثر عنوان کرده و از تلاشهای رسانه استانی در این زمینه نیز قدردانی کرد .

 

ارسال نظرات