مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

تعامل سپاه استان با مردم در عرصه های مختلف کاملاً ملموس و مشهود است

در شرایط حساس نقش سپاه در استان نقش بی بدیلی است و خوشبختانه تعامل سپاه استان با مردم در عرصه های مختلف کاملاً ملموس و مشهود است.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۶۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان، فرمانده  سپاه انصارالمهدی استان و مسئولین سپاه مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعالیم روح بخش اسلام که مانند استکبار ستیزی بخش مهمی از آن است و تا زمانی که دشمنی دشمنان به شیوه های مختلف ادامه دارد دفاع مقدس هم ادامه دارد.

صفری با بیان اینکه امروز ماموریت مشترک و خطیر صدا و سیما و سپاه پاسداران ، حضور فعال در مقابله با جنگ نرم و استحاله فرهنگی است افزود: در شرایط حساس نقش سپاه در استان نقش بی بدیلی است و خوشبختانه تعامل سپاه استان با مردم در عرصه های مختلف کاملاً ملموس و مشهود است .

وی با اشاره به میزان بیننده شبکه استانی گفت : آخرین نظرسنجی ها درباره میزان مخاطب رادیو و تلویزیون نشان می دهد که شبکه استانی سیما 80 درصد بیننده و رادیوی استانی نیز 31 درصد شنوده در سطح استان دارد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به آسیب های فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: طبق اعلام نیروی مراجع ذیصلاح استان از پارسال تاکنون جرایم در فضای مجازی 40 درصد افزایش داشته که بیشتر آنها جرایم اخلاقی و کلاهبرداری ها بوده است که می طلبد نهادهای انقلابی بیش از پیش از ظرفیت های موجود برای آگاهی بخشی به مردم بهره بگیرند.

صفری با اشاره  به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس هم 6000 دقیقه برنامه در رادیو و تلویزیون مرکز زنجان تهیه و پخش شد که در این راستا همراهی مناسب سپاه استان با برنامه سازان صدا و سیما ستودنی بود.

در پایان این مراسم فرمانده و همچنین مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اهدای لوحهایی از تلاش ها و مدیریت جهادی مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان در پوشش برنامه های ارزشی قدردانی کردند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار