مسوول بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:
رضوی گفت: اگر روند تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی در دانشگاه‎ها پیاده شود، تحولاتی که در دانشگاه رخ خواهد داد قطعا در مسیر مثبت و مصالح نظام خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۷۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

علی رضوی مسوول بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به اینکه جرینات مختلف در دانشگاه‎ها فعالیت دارند و ممکن است تاثیرات منفی توسط جریانات و تشکل‎های غیرانقلابی در بین دانشجویان شکل گیرد، دانستن بصیرت سیاسی و روشنگری برای دانشجویان یک ضرورت و الزام است.

رضوی در ادامه این مطلب عنوان کرد: بر این مبنا ما در بسیج دانشجویی یک سری اقداماتی را از جمله برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی، نشست‎های بصیرتی و همایش برگزار می‎کنیم تا به بصیرت‎افزایی دانشجویان کمک کرده باشیم ضمن اینکه نزدیک به بالای سی نشریه در دانشگاه‎های تحت پوشش خود داریم که از طریق آن به روشنگری می‎پردازیم.

مسوول بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی براینکه دانشگاه مبدا تحولات است به لزوم روحیه بسیجی در دانشگاه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اگر روند تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی در دانشگاه‎ها پیاده شود، تحولاتی که در دانشگاه رخ خواهد داد قطعا در مسیر مثبت و مصالح نظام خواهد بود و شاهد خروجی خوبی در دانشگاه‎ها خواهیم بود.

ارسال نظرات