فرهادی گفت: افرادی که با حضور و اثربخشی بسیج در عرصه سیاسی مخالف هستند؛ مخالفتشان یا از روی عناد است که با بسیج مخالفت می‎کنند که در حقیقت جیره‎خوار دشمن هستند و یا اینکه ممکن است از روی نادانی و جهالت باشد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۹۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

توکل فرهادی مسئول مرکز اندیشه راهبردی بسیج استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور بسیج در عرصه سیاسی بیان داشت: بسیج هیچ وقت رویکرد جناحی نداشته و حضورش نیز در عرصه سیاسی به منظور مصالح نظام است.

فرهادی با بیان اینکه بسیج از بدنه ملت است عنوان کرد: لذا بسیج به عنوان متن و برگی از جامعه و همین‎طور به عنوان بخشی از بدنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را هم دارد و از این جهت می‎تواند در مسائل سیاسی نیز با رویکرد روشنگری و گفتمان‎سازی در عرصه سیاسی ورود پیدا کند و در راستای تبیین دیدگاه‎های رهبری معظم انقلاب و مصالح نظام و موضع‎گیری سیاسی داشته باشد.

مسوول مرکز اندیشه راهبردی بسیج سپاه آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: بسیج وظیفه دارد در عرصه سیاسی در جایی که انقلاب تهدید می‎شود و آن چیزی که مصلحت نظام و انقلاب است را مطالبه کرده و از دستاوردهای نظام حفاظت کند.

فرهادی در پایان به مخالفان ورود بسیج به عرصه سیاسی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این افرادی که با حضور و اثربخشی بسیج در عرصه سیاسی مخالف هستند؛ مخالفتشان یا از روی عناد است که با بسیج مخالفت می‎کنند که در حقیقت جیره‎خوار دشمن هستند و یا اینکه ممکن است برخی از روی نادانی و جهالت با این نهاد انقلابی مخالفت کنند.

ارسال نظرات