به همت حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج؛
همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی و فرماندهان انقلابی در حسینه امام حسن مجتبی(ع) حوزه مقاومت ۱۲۱ سردارشهید مهدی باکری با حضور پاسدار احسان خورشیدی فرمانده ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۹۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی و فرماندهان انقلابی در حسینه امام حسن مجتبی(ع) حوزه مقاومت ۱۲۱ سردارشهید مهدی باکری با حضور پاسدار احسان خورشیدی فرمانده ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد.

همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی برگزار شد

در این همایش پاسدار محمد فرمانی فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری اظهار داشت: افتخار ما این است که در بسیج و سپاه با عشق به امام حسین (ع) خدمتگزار مردم ولایت‌مدار و حسینی کشورمان هستیم و امیدواریم با همین روحیه مشکلات را از سر راه برداریم.

وی با بیان اینکه از شروع انقلاب تاکنون هرگاه مشکل و یا تهدیدی برای نظام و جامعه ما پیش آمده است عاشقان حسینی آنها را از پیش پای کشور برداشتند، بیان داشت: شهید خرازی‌ها و ردانی پورها و شهدای مدافع حرم از این هیئت‌های حسینی برخاستند، ما هرچه داریم از جلسات اباعبدالله الحسین (ع) است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از پیرغلامان حسینی در نهادینه سازی مکثب ثارالله در دل جامعه، این راه عاشورایی را ادامه دهیم.

محمد فرمانی  تصریح کرد: کار پیرغلامان حسینی بسیار ارزشمند است و نمایان‌گر عظمتی است که گاه با گفتار نمی‌توان نشان داد، ابراز داشت: انقلاب ما به وسیله عاشورا و عاشورا توسط شما رونق گرفته است.

 

 فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری خاطر نشان کرد: اکثر شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در هیئت های حسینی بزرگ شدند، اشک چشم مادر برای امام حسین (ع) به چهره آنها چکیده و پوست و خون آنها با عشق به امام حسین آمیخته است.

وی گفت: آری حسین، نه فقط متعلق به شیعیان و نه تنها متعلق به اسلام و مسلمانان، که متعلق به همۀ آزادگان و آزادی‌خواهان جهان است و گفتمان حسینی، که ریشه در فطرت سلیم و الهی آدمیان دارد، گفتمانی همگانی و بین‌الادیانی است؛ و هم حق‌طلبان و عدالت‌دوستان، اوج آرمان‌های تکامل‌خواهان خود را در این گفتمان بین‌المللی، متجلی می‌بینند و از مرام و قیام و پیام آن پیشوای آزادی و آزادگی، همواره، درس حریّت و صداقت و مجاهدت می‌گیرند.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری ادامه داد: هدف از این کار هم بستگی و هم افزایی بین نیروهای انقلابی پیشکسوت، پیرغلامان حسینی و ایجاد تشکیلات افراد مومن وانقلابی بود.

در پایان مراسم از تمام پیرغلامان حسینی و فرمانده های پیشکسوت حوزه ۱۲۱ تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدیه ایی به رسم ادب و احترام به آنها داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها