سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در جمع بازنشسنگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه میناب گفت: تهاجم آمریکا علیه سپاه با هدف انشقاق داخلی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۹۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

 

به گزارش خبرنگار بسیج هرمزگان از میناب فرمانده سپاه ناحیه میناب آمریکا و اسرائیل را دشمن اصلی اسلام خواند و گفت: هر جایی از جهان منافع آمریکا و اسرائیل به خطر بیفتد آنجا را بی ثبات می کنند و از طریق انشقاق داخلی میان احزاب و گروهها سعی در رسیدن به اهداف شوم خود می کنند که نمونه بارز آن منطقه خاور میانه است.

 

احمدی نیا در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه ،این قشر خدوم را ستونی مستحکم برای این نظام و انقلاب دانست وگفت:همین پیشکسوتان و رزمندگان بودند که از اول انقلاب تا کنون تو دهنی محکم به آمریکا زدند و از همه چیز خود برای حفظ این نظام و انقلاب گذشتند و امروز نیز در حفظ آرمانهای بلند امام راحل و شهداء کوشا هستند.

 

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فتنه کردستان عراق را توطئه آمریکایی صهیونیستی دانست و افزود:آمریکا و اسرائیل که با تشکیل گروه تروریستی داعش نتوانستند به اهداف شوم خود در منطقه برسند فتنه جدایی کردستان از عراق را مطرح کرده اند تا بتوانند از آنجا ترور و آشوب را در منطقه مدیریت کنند.

 

فرمانده سپاه میناب در ادامه اظهار داشت: تا سکان دار این نظام و انقلاب امام خامنه ای است و ملت فهیم ایران همیشه با تبعیت محض از ولایت فقیه پیش می روند هیچ گونه خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

ارسال نظرات