عمیدی اعلام کرد:

جزئیاتی از برنامه های موکب طلاب المقاومة الحسینة

عمیدی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام گفت: این موکب بین المللی با حضور دانشجویان جهان اسلام از کشورهای عراق، کشمیر، یمن، ترکیه و دیگر کشور‌ها در عمود ۷۲۸ در مسیر پیاده روی نجف به کربلا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۲۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در خصوص جزییات برگزاری موکب طلاب المقاومة الحسینة که با همکاری دانشجویان جهان اسلام در ایام #اربعین برگزار می‌شود گفت: 

این موکب بین المللی با حضور دانشجویان جهان اسلام از کشورهای عراق، کشمیر، یمن، ترکیه و دیگر کشور‌ها در عمود ۷۲۸ در مسیر پیاده روی نجف به کربلا برگزار می‌شود.

عمیدی گفت: موکب امسال نیز به صورت بین المللی و با حضور دانشجویان غیرایرانی جهان اسلام که به عنوان خادم این موکب هستند برگزار خواهد شد. در واقع در نظر داریم تا این موکب اتحادیه‌ی دانشجویان جهان اسلامی گردد که در ایام اربعین نقطه شروعی برای فعالیت‌ها و ایجاد هسته‌ها در سراسر دنیا توسط دانشجویان در آینده شود

وی در ادامه عنوان کرد: امسال نیز هیئت میثاق با شهدا ی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق برنامه‌های #عزاداری خود را با سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری و مداحی آقای دکتر میثم مطیعی در موکب برگزار خواهد کرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق اعلام کرد: موکب طلاب المقاومة الحسینة از ده روز قبل از اربعین برپا می‌شود و خدمت رسانی می‌کند و برنامه‌های این موکب، ارایه خدمات پزشکی، برپایی غرفه اطفال المقاومة، غرفه محصولات هیات میثاق و سینما سنگر و هم چنین تولیدات رسانه‌ای در این ایام خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار