خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

بسیج از علل شکوفایی نظام اسلامی ما است

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: استکبار جهانی در انقلاب اسلامی می ترسید که منافعش در منطقه به خطر بیفتد، بنابراین کمر همت بستند تا انقلاب اسلامی که نو پا بود را از پای بیاندازند، ولی با تفکر عالی و مدیرانه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بسیج تشکیل شد .
کد خبر: ۸۹۳۲۳۳۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه امام خمینی (ره) شهر محمدیه که در سالن اجتماعات شورای شهر محمدیه برگزار شد ، اظهار کرد: استکبار جهانی در انقلاب اسلامی می ترسید که منافعش در منطقه به خطر بیفتد، بنابراین کمر همت بستند تا انقلاب اسلامی که نو پا بود را از پای بیاندازند، بنابراین با تفکر عالی و مدیرانه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بسیج تشکیل شد .
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس بالای 300 گردان بسیج دوشادوش نیروی های نظامی سپاه و ارتش در مقابل حملات رژیم بعثی مقابله کردند .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان کرد: حضور مردم در صحنه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بعد از جنگ ما با بسیج توانستیم خانه های مخروبه ای که در جنگ مورد حملات دشمن قرار گرفته بود را بسازیم .
وی بیان کرد: دشمن دقیقا دست گذاشته است بر روی اقتصاد ما و میخواد از این طریق به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند .
حیدری ادامه داد: امروز بسیجیان ما در بحث حوزه اقتصادی کنار دولت در بحث اشتغال در بحث محرومیت زدایی کمک می کنند، شهید حججی از همین اردوی های جهادی که بسیج سازماندهی کرده است رشد کرده و ما حتی در این راه شهید هم داده ایم ، از همکاران ما در سپاه در روز های قبل که از ماموریت محرومیت زدایی در الموت مشغول بودند به درجه رفیع شهادت رسیدند .
این مسئول ادامه داد : انتظار داریم در مراسماتی مانند هفته بسیج و هفته دفاع مقدس همه مسئولین حضور پیدا کنند نه فقط بسیج!
وی اضافه کرد: ما اگر در این جایگاه ایستادیم، مدیون بسیج هستیم، مدیون تفکر بسیجی هستم؛ همین طور مقام معظم رهبری فرمودند اگر سپاه و بسیج نبودند داعش در همدان مستقر می شد، رهبری حرفی را بدون حساب کتاب نمی زند، ایشان ولی امر مسلمانان جهان هستند.
وی در ادامه گفت: اگر مسئولین توصیه های امیرالمومنین به مالک اشتر را در بحث مدیریتی اجرا کنند و ما نیز عامل به آن باشیم، هرگز شاهد مشکل و موانع و نارضایتی مردم و مسئولین در رده های بالاتر نخواهیم بود.
حیدری در ادامه از تلاش های بی وقفه آقای عیسی ربیعی فرمانده پیشین حوزه امام خمینی (ره) شهر محمدیه تقدیر تشکر کردند و افزودند : آقای ربیعی به عنوان یک نیروی جهادی نیروی وقت نمی شناخت تمام وقتش را وقف بسیج کرده بود .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز عبدالمجید تقی پور را به عنوان فرمانده جدید حوزه امام خمینی (ره) معرفی کردند .
حیدری در پایان از امام جمعه شهر محمدیه و اعضای شورا و مسئولین برای حضورشان در این مراسم تقدیر تشکر کردند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار