مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه پیروزی های مقاومت در حلب و موصل حاصل تفکر بسیجی است گفت: نباید از یاد برد که امثال سردار شهید همدانی‌ها و شهدای مدافع حرم در این پیروزی ها سهم زیادی دارند.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به آزادسازی شهر حلب در سوریه گفت: تمام دنیا در سوریه جمع شدند تا سوریه را از آن خودشان کنند اما این روزها شاهد آزادی حلب از دست تروریست‌ها هستیم و این پیروزی به دلیل تفکر بسیجی است که امروز چنین نتایجی نصیب ما می‌شود و نباید از یاد ببریم که امثال سردار شهید همدانی ها و شهدای مدافع حرم در این پیروزی ها سهم زیادی دارند.

وی ادامه داد: پیروزهای نیروهای مقاومت در موصل، حلب و ناکامی آمریکا، غرب، ترکیه، عربستان و حامیانش در یمن، سوریه و عراق به دلیل تفکر بسیجی است و روزی شاهد آزادسازی تمام شهرهای این کشورها از دست تروریست ها خواهیم بود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه استکبار از انتقال فرهنگ بسیج به خارج از مرزهای کشور،وحشت دارد،اظهار داشت: بسیج به دنبال برقراری امنیت است و اگر امروزه جمهوری اسلامی از امنیت برخوردار است به برکت تفکر و اندیشه بسیج است.

ارسال نظرات