کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
کارشناس مسائل منطقه گفت: این پیروزی هایی که سوریه و عراق شاهد هستیم، نتیجه حضور مردم در عرصه های بحرانی سوریه و عراق است.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

صمدقاسمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه برخی از کشورهایی که باعث به وجود آمدن بحران در سوریه شده اند، از آزاد سازی حلب خشمگین هستند گفت: قطعا کشورهایی همچون آمریکا،عربستان، ترکیه و برخی کشورهای حامی تروریست، به آزادسازی حلب توسط ارتش سوریه واکنش منفی نشان می دهند و به بهانه امنیت مردم سوریه، در امورات داخلی این کشور دخالت خواهند کرد.

وی ادامه داد: آمریکا، غرب و عربستان هیچ گونه اهمیتی برای سلامتی مردم قائل نیستند و فقط ایجاد ناامنی ها در سوریه و تضعیف محور مقاومت برای این کشور اهمیت دارد است و در حال حاضر با تغییر بازی شطرنج در سوریه و آزاد سازی حلب، در واقع عربستان ،آمریکا و قطر و... در برابر محور مقاومت شکست خورده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دلایل پیروزی های نیروهای مقاومت در سوریه و عراق گفت: دلیلش این است که الان یک نوع هماهنگی میان نیروهای مسلح سوریه و عراق وجود دارد و تشکیل نیروهای مردمی در سوریه و عراق و پرهیز این نیروها از طایفه گری و سیاست بازی موجب شده است که نوعی هماهنگی کامل در دو کشور حاکم شود و لذا به نظر می رسد که این پیروزی هایی که در حلب و موصل شاهد هستیم، نتیجه حضور مردم در عرصه های بحرانی سوریه و عراق و حاصل تفکر بسیجی است.

ارسال نظرات