مسئول سازمان بسیج کامندان در گفتگو با «بسیج» اعلام کرد

ورود بسیج کارمندان به عرصه محرومیت زدایی با تأسیس گروه‌های جهادی در سراسر کشور

مسئول سازمان بسیج کامندان کشور گفت: امیدواریم به لطف خداوند، با راه اندازی کامل گروه های جهادی، بسیج کارمندان، نقش معین و پشتیبان سایر گروه های جهادی را ایفا کند.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶

ناصر فصیحی مسئول سازمان بسیج کامندان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برنامه های این سازمان اظهار داشت: اردوی جهادی یکی از شاخص ترین اقداماتی است که با همت بسیج و بسیجیان از سال های پیش راه افتاده و تحول بزرگی هم در عرصه فرهنگ و هم در عرصه محرومیت زدایی در سراسر کشور به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان نیز همانند سایر اقشار بسیج به دنبال حضور در این حرکت مؤثر است، افزود: می توان از تخصص کارمندان بسیجی ادارات مختلف در اردوهای جهادی استفاده کرد. می توان از امکاناتی که در اختیار ادارات دولتی است نیز در راستای محرومیت زدایی نهایت استفاده را برد و این کار با ورود بسیج کارمندان تسهیل می شود.

مسئول سازمان بسیج کامندان ادامه داد: کارمندان بسیجی می توانند هم در عرصه های مشاوره ای و هم در مباحث تخصصی کمک بسزایی به گروه های جهادی محلات کنند، از سویی دیگر نیز می توانند به اقدامات اجرایی هم ورود داشته باشند، برای مثال بسیجیان مرکز بسیج اداره آب و فاضلاب شهرستانها می توانند نقش ویژه ای در خدمت رسانی به مردم مناطق محروم داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به مراکز بسیج کارمندان در استانها اعلام کرده ایم که گروه های جهادی خود را با یک هسته مرکزی 5 نفره آماده کرده و زمینه را برای جذب دیگر کارمندان داوطلب و علاقه مند فراهم سازند.

فصیحی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت جهادی پایگاه های بسیج کارمندی ادارات به صورت موردی است، گفت: چندی پیش بسیجیان نهاد ریاست جمهوری به همراه یک گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم پیشوا رفتند و یک سری خدمات به مردم منطقه ارایه کردند که به دلیل وجود ارتباطات و دسترسی های کارمندان نهاد ریاست جمهوری، بخشی از افرادی که نیاز مبرم به مراقبت های پزشکی داشتند، به بیمارستان های پایتخت معرفی شدند تا تحت درمان قرار بگیرند.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم به لطف خداوند، با راه اندازی کامل گروه های جهادی بسیج کارمندان، نقش معین و پشتیبان سایر گروه های جهادی را ایفا کنند.

ارسال نظرات