مسئول روابط عمومی سازمان اردویی بسیج عنوان کرد

22 مهر؛ آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی

غفاری گفت: با تدبیر مسئولان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، چند سالی است که تدابیرویژه ای در خصوص ایمنی کاروان های راهیان نور لحاظ می گردد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرگرد علی غفاری مسئول روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به برگزاری ار دوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان شناساندن دانش آموزان و جوانان با ارزش های دینی ، انقلابی و اسلامی در اینگونه مناطق است و چند سالی است که اردوهای راهیان نور از مهرماه آغاز می شود که امسال از 22 مهرماه، شاهد اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.


وی ادامه داد: با تدبیر مسئولان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، چند سالی است که تدابیرویژه ای در خصوص ایمنی کاروان های راهیان نور لحاظ می گردد و تلاش شده است که این اردوها در سلامت کامل برگزار شود.


سرگرد غفاری تاکید کرد:آشنایی دانش آموزان با فلسفه جهاد و شهادت ، تقویت حس خودباوری ، بیان خاطرات رزمندگان اسلام ، زنده نگه داشتن یاد شهداء و مقابله با تهاجم فرهنگی و آماده سازی در جنگ نرم با دشمن، مهمترین هدف از برگزاری اردوی راهیان نور است.


مسئول روابط عمومی سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان است و سفر به سرزمین مجاهدت های خاموش، سفر برای رسیدن به ارزش های حقیقی انسانیت است، اظهار داشت:امروزه با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن روبرو هستیم و در این راستا راهیان نور یکی از بهترین فرصت ها برای مقابله با این تهدید هاست.


غفاری خاطر نشان کرد: این اردوها به درستی که واقعیت های دفاع مقدس، رشادت ها واز خود گذشتگی های شهدای عزیز را به نسل جوان امروزه جامعه منتقل می کند و فرصتی برای پیوند نسل های مختلف انقلاب است.

ارسال نظرات