جانشین فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: محصول کار نیروی انتظامی رسالت و وظیفه آن تامین نظم و امنیت است.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمدرضا مرادی در جمع کارکنان نیروی انتظامی بیرانشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی، پیشرفت این نیرو را ارتباط تمام آحاد مردم و دستگاه‌ی مختلف را با این دستگاه دانست اظهار داشت: محصول کار نیروی انتظامی رسالت و وظیفه آن تامین نظم و امنیت است.


وی بابیان اینکه امنیت را بستر همه کار‌های اجتماعی است گفت: ما هر فعالیت اجتماعی را اگر بخواهیم انجام دهیدم و به مردم ادارات و سازمان‌ها خدمات ارائه بدهند شرط آن داشتن امنیت است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد گفت: نقش امنیت آنجا مشخص می‌شود که اگر در منطقه‌ای امنیت نباشد زندگی مردم و فعالیت‌های اقتصادی آن‌ها با مشکل رو به رو خواهد شد.


وی تاکید کرد:هیچ سازمانی نمی‌تواند به تنهایی امنیت را در تمام ابعاد تامین کند و اینجاست که معقوله امنیت یک مساله چند وجهی است و باید تمام سازمان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

مرادی با اشاره به اینکه اینکه مهمترین بخش امنیت حضور و ارتباط مردم استخاطر نشان کرد: امنیتی پایدار است که مردم آن را پذیرفته باشند و همکاری لازم را با متولیان امنیت داشته باشند چرا که خلاف این امنیت پایدار در هیچ سازمان و حکومتی نمی‌توان اجرا کرد.

وی عنوان کرد:ما همکاری مردم را قدر می‌دانیم و به آن احترام می‌گذاریم و خودمان را مدیون مردم می‌دانیم.

انتهای پیام /
ارسال نظرات