مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار:

افتتاح5شعبه شرکت جوان سیرایثار

پورسعید گفت:شرکت جوان سیر ایثار با افتتاح 5شعبه در 5شهرستان باعث اشتغال بیش از 70 نفر به طور مستقیم و حدود 20 نفر به طور غیر مستقیم شده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۶۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمد‌جواد پورسعید، مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار  با بیان اینکه شرکت جوان سیر ایثار با یبش از 600 دستگاه اتوبوس و بیش از 50 شعبه در سراسر کشور بزرگترین شرکت حمل و نقل جاده ای کشور نام گرفته است، گفت: این شرکت با توسعه ناوگان و شعب خود در جهت خدمات شایسته به جامعه هدف و مردم شریف این سرزمین گامی بلند برداشته است.

وی ادامه داد: در سال 96 که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این سال را با نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید،اشتغال» مزین فرمودند، شرکت جوان سیر ایثار با افتتاح 5 شعبه در شهرستانهای سر پل ذهاب ، شاهرود،سبزوار،ورامین و خوی باعث اشتغال بیش از 70 نفر به طور مستقیم و حدود 20 نفر به طور غیر مستقیم شده است.

پورسعید افزود: این شرکت از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با یک دفتر مرکزی در تهران و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آغاز کرد، از سال ۸۲ فعالیت توسعه‌ای خود را آغاز کردیم‌ و در سال ۸۶ با خرید اتوبوس‌ جدید، توسعه شعب هم در دستور کار قرار گرفت؛ امروز در همه استا‌ن‌ها حداقل یک شعبه و در برخی شهرهای بزرگ شعب دوم و نمایندگی داریم.

مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار با بیان اینکه ساماندهی حمل و نقل بسیجیان، کمک به دولت در شرایط پیک سفر و الگوسازی در صنعت حمل و نقل، از اهداف اصلی‌ شرکت مسافری جاده‌ای جوان سیر ایثار است، تاکید کرد:اولویت اصلی جوان سیر ایثار اعزام زائران راهیان نور است، اضافه کرد: شرکت مسافربری جوان‌سیر ایثار مجری انحصاری سفرهای راهیان نور در سراسر کشور است.

وی در پایان گفت:ایمنی کاروان های راهیان نور که در طول سال برگزاری می شود، یکی از الویت های اصلی شرکت جوان سیر ایثار است، چرا که اکثرکاروان های راهیان نور از طریق اتوبوس های این شرکت، راهی سرزمین نور می شوند.

ارسال نظرات