توسط مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد:
دهقانی در بازدید از کار گاه قالی بافی گفت:این خواهر بسیجی با گرفتن 5 میلیون وام اقتصاد مقاومتی ازبسیج سازندگی ناحیه ثارالله توانسته است باهمت خود و به توکل بر خدا درحال حاضر 9 دار قالی در منزل خود بر پا کند.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۶۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "جواد دهقانی" مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در بازدید از کارگاه قالی بافی خواهران بسیجی ناحیه ثارالله گفت: حسینی یکی از بسیجیان فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی پایگاه‌های بسیج است که با دارقالی بافی اشتغال زایی کرده است.
وی در ادامه افزود:این خواهر بسیجی با گرفتن ۵ میلیون وام اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی ناحیه ثارالله توانسته است باهمت خود و به توکل بر خدا در حال حاضر ۹ دار قالی در منزل خود بر پا کند.
جواد دهقان عنوان کرد: این کارآفرین بسیجی حدود چهل نفر از خواهران بسیجی را بکار گیری کرده است و این خواهران برای امرار معاش خود و خانواده در این مکان کار می‌کنند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله درپایان ازآمادهشدن یک تخته قالی جهت حرم اباعبدالله الحسین (ع) که همه این خواهران در بافت آن شریک هستند خبر داد وگفت: این عزیزان با حس و حالی عجیب وخاص گره‌های این فرش را به هم پیوند می‌زنند و آن را برای حرم ارباب آماده می‌کنند.
ارسال نظرات