یک پلیس نیروی انتظامی با بیان اینکه خانواده ها باید به شدت مراقب فرزندان خود باشند، گفت: باید به فرزندان خود «نه» گفتن را بیاموزیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۸۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان؛ مژگان محمدیان، پلیس نیروی انتظامی در جمع بسیجیان پایگاه حضرت سکینه(س) سمنان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: خانواده ها باید به شدت مراقب رفتار فرزندان خود باشند و آگاهی خود را در خصوص مواد مخدر و اعتیاد افزایش دهند.

وی افزود: متاسفانه اکثر خانواده ها اطلاعات چندانی در مورد اعتیاد و نشانه های ظاهری فرد معتاد ندارند و زمانی متوجه اعتیاد فرزندان و یا همسر خود می شوند که دیگر فایده ی چندانی ندارد.

این پلیس نیروی انتظامی تصریح کرد: به طور کلی مواد مخدر به دو دسته ی صنعتی و سنتی تقسیم می شوند با این تفاوت که مواد سنتی منشاء گیاهی دارد و از گیاه تولید می شود‌؛ و موادی مانند کراک و شیشه در دسته ی صنعتی قرار می گیرند، که در لابراتور ها تولید می شوند.

محمدیان خاطرنشان کرد: مواد مخدر در ابتدا از طریق دوستان و رفقا به فرزندان ما معرفی و تعارف می شود و اگر نوجوان یا جوان ما قدرت «نه» گفتن را نداشته باشد وارد مخمصه اعتیاد خواهد شد؛ بنابراین لازم است والدین به خصوص مادرها در زمینه اعتیاد و طرز رفتار با جوانان و نوجوانان آموزش ببینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها