رئیس سازمان بسیج کارگری استان‌ گیلان:
رئیس سازمان بسیج کارگری استان‌ گیلان علل مشکلات در سر راه تولید در استان ‌مدیریتی دانست و گفت:‌ کارگران گیلانی ‌مجدانه و مجاهدانه برای تحقق "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۹۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، بهرام صدیقی اظهار داشت: 14 هزار نفر از قشر بسیج کارگران کشور در دوران دفاع مقدس شهید شده‌اند و 418 نفر از کارگران بسیجی استان گیلان در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارگران بسیجی استان گیلان حضوری خالصانه و مخلصانه در جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس داشتند عنوان داشت: کارگران قشر متوسط جامعه هستند و با وجود مشکلات معیشتی همواره پشیبان نظام اسلامی بوده‌اند.

صدیقی با اشاره به اینکه کارگرانی ساده در دوران دفاع مقدس فرمانده گروهان، فرمانده تیپ و حتی فرماندهان لشکر شده بودند اعلام داشت: کارگران در مقابله با صدام و دفاع از کشور نقش به‌سزایی را ایفاء کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان گیلان افزود: کارگران در جنگ نرم که بخشی از آن افتصاد کشور هدف قرار‌ داده با توجه به سخنان و منویات مقام معظم رهبری خالصانه برای رونق دادن به اقتصاد و تولید در کشور می‌کوشند.

وی علل وجود مشکلاتی که در سر راه تولید در استان گیلان وجود دارد را مشکلات مدیریتی در استان و کشور بیان کرد و گفت: کارگران گیلانی وظیفه خود را در راستای تحقق شعار امسال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" انجام می‌دهند و مجدانه و مجاهدانه تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارگران گیلانی مانند دفاع مقدس در مسائل اقتصادی نیز عمل مجاهدانه می‌کنند خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی مسئولان کشور و استان گیلان رفع موانعی است که بر سر راه تولید محصولات قرار دارد و باید گام‌های اساسی‌تری در راستای رونق بخشیدن به تولید در استان برداشته شود.

صدیقی با بیان‌اینکه 26 برنامه توسط سازمان بسیج کارگری استان گیلان در سطح این ‌استان در هفته دفاع مقدس اجرا شد افزود: شروع هفته هفته دفاع مقدس در سال 96 روز جمعه بود و کارگران بسیجی در 16 شهر ‌استان‌ گیلان در مصلاهای نماز جمعه در هر 2 روز جمعه هفته دفاع مقدس حضور یافتند.

وی با اشاره به دیدار کارگران بسیجی استان گیلان با خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس عنوان داشت: وظیفه همگان دیدار با خانواده شهدا و بررسی و حل مشکلات این خانواده‌ها است و قطعاً همگان مدیون خون شهدا هستند.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان گیلان با اعلام اینکه از کارگران بسیجی نمونه در سطح استان گیلان در هفته دفاع مقدس تقدیر به‌عمل آمد گفت: 2 پایگاه مقاومت در شهرستان رودسر که یکی از آنان در شهر صنعتی این شهر واقع شده است در هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

صدیقی با اشاره به مصادف شدن هفته دفاع مقدس و ایام‌ ماه محرم در سال 96 بیان داشت: در هفته دفاع مقدس کارگران بسیجی استان گیلان علاوه بر عزاداری امام حسین (ع) در مصلاهای نماز جمعه ایستگاه‌های صلواتی را برای پذیرایی از عزاداران حسینی در سراسر استان‌گیلان اجرا کردند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین که به‌صورت هفتگی در پایگاه‌های بسیج کارگری استان‌ گیلان برگزار می‌شود در هفته دفاع مقدس با موضوعاتی در محوریت این هفته برگزار شد گفت: گلباران و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج کارگران استان گیلان بود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان گیلان با اعلام اینکه پیاده روی خانوادگی کارگران بسیجی در هفته دفاع مقدس 2 بار صورت گرفته است عنوان داشت: بسیجیان کارگر استان گیلان در راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر حضوری گسترده داشتند.

صدیقی با اشاره به اینکه همایش رزمندگان دفاع مقدس در 2 شهر استان گیلان در هفته دفاع مقدس برگزار شد اعلام داشت: همایش رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان رشت با همکاری خانه کارگر این شهر برگزار شد و در این برنامه از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

وی یکی از برنامه‌های سازمان بسیج کارگری استان گیلان را برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان گیلان در راستای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: جلسات بصیرتی و سیاسی برای کارگران بسیجی استان گیلان در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان گیلان با اشاره به بازدیدهایی که به‌صورت مرتب از مراکز صنعتی موفق استان گیلان صورت می‌گیرد ابراز داشت: در این بازدیدها مدیران و کارگران استان گیلان برای به رونق در آوردن بخش تولید تشویق می‌شوند.

ارسال نظرات