خبرهای داغ:
فرماندار هشترود:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود صاحب ندارد

فرماندار هشترود در آیین رونمایی از کتاب «به او بگویید دوستش دارم» نوشته «علی اسکندپور» با انتقاد از وضع کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود صاحب ندارد و این دانشگاه را با بی مدیریتی خود تبدیل به یک دبیرستان کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۱۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حسن مستفید گفت: رئیس فعلی فردی بی مدیر است و اگر وضع به همین زوال پیش رود درب این دانشگاه بسته خواهد شد.

وی در ادامه از ساخت فرهنگسرا در این شهرستان خبر داد و افزود: زمین این فرهنگسرا مشخص شده و کارهای اداری انجام شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز و خانه فرهنگ نیز ساخته خواهد شد.

مستفید ادامه داد: برای حمایت از نویسندگان و هنرمندان این شهرستان محصولات آن ها تحت عنوان بسته های فرهنگی خریداری و به مهمانان داده خواهد شد.

فرماندار هشترود همچنین خبر داد: همزمان با 22 دی ماه مصادف با سالروز تولد پروفسور محسن هشترودی ریاضی دان مشهور جهان کلید برنامه تبریز 2018 از این شهرستان زده خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هشترود نیز گفت : هنر وقتی متعالی می شود که بیانگر دغدغه های فکری و ذهنی مردم اجتماع خود خود باشد.

سیده زهرا طاهری موسوی افزود: هنری که نتواند به دغدغه های اجتماع یا منطقه و یا کشور خود بپردازد هنر نیست و یک نوع نمایش یا شوی برای خودنمایی استعداد خاص یک فرد است.

وی ساماندهی و برنامه ریزی برای بانک اطلاعات هنرمندان جهت استفاده از حوزه های تخصصی در بازسازی چهره شهر و زیباسازی آن استفاده از قدرت هنر در نشان دادن کمبودهای شهر بصورت شعر، کتاب، مقاله و یا موسیقی در سطح مدیریتی استانی و کشوری تبادلات فرهنگی و هنری برگزار شود.

کتاب شعر به او بگوئید دوستش دارم به نویسندگی علی اسکندرپور (هادی) می باشد که در 70 صفحه نگارش شده است.

کتابهای عاشق مثل پروانه ها _ سنفونی پائیز و بنام آزادی از دیگر تالیفات این نویسنده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها