یک روزنامه انگلیسی نوشته تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا برای خارج کردن این کشور از توافق هسته‌ای باعث متحد شدن ایرانی‌ها شده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۳۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، یک روزنامه انگلیسی در تحلیلی نوشته تهدیدهای دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ علیه توافق هسته‌ای ایران باعث اتحاد گروه‌های مختلف سیاسی در ایران شده است.

ترامپ که توافق هسته‌ای ایران را «مایه شرمساری برای آمریکا» خوانده، قرار است در یک سخنرانی روز پنجشنبه راهبرد کلی‌اش در قبال ایران و توافق برجام را اعلام کند. گزارش‌ها حاکی است وی مدعی خواهد شد که ایران به برجام پایبند نبوده است.

به گزارش تسنیم، به نوشته فایننشال‌تایمز، انتظار نمی‌رود ترامپ در تلاش برای بازگرداندن تحریم‌هایی باشد که ذیل توافق هسته‌ای رفع شده‌اند، اما او احتمالاً اقدامات جدیدی علیه ایران در نظر خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به لفاظی‌های مقام‌های دولت آمریکا علیه حمایت‌های تهران از دولت سوریه و آزمایش‌های موشکی این کشور نوشته شده گروه‌های مختلف سیاسی در ایران، این سیاست‌ها را جزو مسائل حیاتی برای منافع امنیت ملی ایران می‌دانند و تحلیلگران می‌گویند بعید است که تغییری در این سیاست‌های ایران ایجاد شود.

ارسال نظرات