مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

توزیع هفت هزار و ۵۰۰ لوازم تحریر به دانش آموزان مناطق محروم

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با کمک کمیته امداد لرستان بین دانش‌آموزان محروم توزیع شده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۴۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، خدانظر دریکوند، در مراسم جشن "مهر عاطفه‌ها" که در دبیرستان علوم و معارف اسلامی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها روزی است که دل‌های پاک و قلب‌های مهربان همه مردم به عشق انسان‌های نیازمند می‌تپد این در حالی‌است که جشن مهر عاطفه‌ها، لبیک پیام قرآن است.


وی برگزاری جشن عاطفه‌ها را حرکتی خداپسندانه و نوع‌دوستانه دانست و افزود: انسان مطلوب قرآن انسانی است که از شادی دیگران شاد و در غم و اندوه دیگران غمگین باشد.
 


وی بیان کرد: انسان‌ها باید به شکرانه نعمت‌های پدر و مادر، آسایش، سلامت روح و روان به دیگران و هم‌نوع خود کمک کنند این در حالی‌است که کمک انسان باید به اندازه توان و وسع او باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی همه ساله جشن مهر عاطفه‌ها را در مهرماه و جشن نیکوکاری را در زمستان برگزار می‌کند.

دریکوند با اشاره به این‌که امسال هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با کمک کمیته امداد لرستان بین دانش‌آموزان محروم توزیع شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا، مؤسسات خیریه و بانک‌ها نیز تعداد زیادی اقلام مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان در سطح مناطق محروم لرستان توزیع شده است.
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات
آخرین اخبار