خبرهای داغ:
به همت معاونت ایمنی لشکر 17 صورت گرفت؛

برگزاری همایش «ایمنی در خانواده» ویژه خانواده های رزمندگان لشکر 17 سپاه قم

همایش «ایمنی در خانواده» ویژه خانواده های رزمندگان لشکر مردم پایه 17 امام علی بن ابی طالب(ع) سپاه قم به همت معاونت ایمنی و اقدامات تامینی لشکر در سالن همایش های مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۷۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش «ایمنی در خانواده» بمنظور ارتقاء سطح دانش خانواده های رزمندگان لشکر 17 در  بخش های «ایمنی در خانه» و «خطرات فضای مجازی» و «مدیریت رسانه در خانواده» برگزار شد.

در ابتدای این همایش «مصطفی ضابط» کارشناس رسانه و فضای مجازی به بررسی اثرات فضای مجازی بر سبک زندگی مردم در جامعه پرداخت و اهداف سرمایه گزاران شبکه های اجتماعی برای مدیریت افکار مردم جهان را برشمرد.

وی همچنین اهمیت مدیریت فضای مجازی در بستر خانواده پرداخت و گفت: تمامی سیاستمداران بزرگ دنیای استکبار نیز برنامه جدی برای مدیریت و کنترل فرزندان خود در ارتباط با فضای مجازی دارند. حتی کسانی که خود مبتکر این دنیای مجازی هستند نیز بشدت از خطرات این فضا می ترسند. لذا این خود نشان می دهد که نباید ارتباطات را در فضای مجازی سرسری گرفت.

 «پوروالی» کارشناس مسائل ایمنی و آتش نشانی نیز خطرات کم توجهی و بی دانشی در حوزه ایمنی در خانواده و همچنین جلوگیری از سوانحی همچون آتش سوزی، گاز گرفتگی، خفگی و ... و نقش مادران در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات