یاداشت/احمد خراسانی:

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد/چرا ترس ازسپاه؟/چرا نگرانی از سپاه؟/آیا این ترس و‌حشت ‌تازگی دارد؟

سپاه چه کرده که دشمنان داخلی و خارجی از موجودیت سپاه نگرانند؟آیاحضور سپاه در دفع غائله گنبد و تركمن صحرابه نفع منطقه و مردم بود یا ضرر؟
کد خبر: ۸۹۳۲۵۰۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

خبرگزاری بسیج-غرب استان تهران: آنهایی که از حد خودشان فرا تر رفته بودند بر گردندو آنهایی که عقب ماندند خودشان را به این غافله برسانند.

سپاه چه کرده که دشمنان داخلی و خارجی از موجودیت سپاه نگرانند؟آیاحضور سپاه در دفع غائله گنبد و تركمن صحرابه نفع منطقه و مردم بود یا ضرر؟ جلوگیری از سقوط شهرهای سنندج را چه کسی انجام داد؟
آزادی پاوه و نقده به دست گروهک‏های ضد انقلاب ؟
برقراری امنیت در مرزهای شمال غرب كشور؟
مقابله با غائله سیستان و بلوچستان و جلوگیری از سقوط شهر زاهدان؟
خنثی‏ سازی فتنه گروهک خلق مسلمان در تبریز؟
مقابله با توطئه‏ های منافقان در خارج از كشور،
ایجاد شبكه اطلاعاتی و امنیتی مناسب كه مبنایی برای تشكیل وزارت اطلاعات شد؟
مشاركت در بازسازی كشور و...
افتخار سپاه این است که پشتیبان خود را امام خمینی ره و مقام معظم رهبری و هزاران شهید و هزاران جانباز و آزاده می دادند .
همین بس که امام عزیز در وصف آنها می بفرمایند.
«من از سپاه راضی هستم و به هیچ ‏وجه نظرم از شما برنمی‏گردد. اگر سپاه نبود، كشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‏دارم. چشم من به شماست. شما هیچ سابقه‏ای جز سابقه اسلامی ندارید».
ایشان همچنین درباره نقش سپاه در پشتیبانی از جمهوری اسلامی فرمود: «سپاه پاسداران كه رُكنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان ـ علیه الصلوة والسلام ـ نجات ‏بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب‏های تاریک و ظلمانی ستم شاهی بود و در پاسداری از انقلاب و هدف‏های آن، عاملی مؤثر و رُكنی ركین بوده و هست».
و در كلام رهبر عزیز
«سپاه در تاریخ شناخته شده خود ما، یک پدیده كم‏ نظیر و شاید بی‏نظیر است؛ یعنی سپاه، موجودی است كه ولادت و رشد و نمای آن در صحنه انقلاب، آن هم در عرصه دشوار ترین آزمون ‏های انقلاب بود».
ایشان در جای دیگر می ‏فرماید: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سایه روحیه انقلابی و معنویتی كه از سرچشمه جوشان دل منوّر و روح مصفای آن امام عارفان و قُدوه صالحان، پیوسته می‏جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‏كرد، توانست نقش تعیین كننده‏ای در دفع حمله ایادی استكبار به جمهوری اسلامی، ایفا... و حفظ و استمرار نظام را تضمین كند»
لذا به فرموده امام خمینی ره اگر روزی دشمن از ما تعریف کرد باید به خودمان شک کنیم .
ویا اگر روزی امیدمان به عنایت آمریکا ودیگر فتنه گران شرق و غرب بود باید به خودمان شک کنیم .
باید تمام قد همه باهم بایستیم و یک صدا به رئیس جمهور نادان آمریکا بگوئیم از این بغض و خشم و کینه بمیر ایران روز به روز مصمم تر و قوی تر در کنار باورهای خود در کنار رهبری و بنیان گذار انقلاب تا ظهور حضرت مهدی خواهد ماند.

احمد خراسانی:مدرس حوزه ودانشگاه

انتهای پیام//

ارسال نظرات