عاشورا جرقه ای برای تفکر در مردم شد

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی خلخال در همایش پلیس ، امنیت واصناف گفت: نهضت عاشورا جرقه ای برای تفکر در مردم شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۵۶۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام علی ایمانی امشب در مراسم همایش پلیس ، امنیت واصناف  با تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) و تقارن آن با هفته ناجا گفت: عاشورا جرقه ای برای تفکر در مردم شد.

حجت الاسلام ایمانی اظهار در جمع بازاریان خلخال و روسای اتحادیه های صنفی خلخال اظهار داشت: مسیر عاشورا مسیری برای نجات از قید و بند دنیوی است و اگر در این مسیر حرکت شود جبهه حق پیروز خواهد بود.

ایمایی گفت: امنیت امروزدرکنار تلاش پاسداران عزیز ، سربازان گمنام امام زمان (عج) ونیروی انتظامی در کشور برقرار است و ما تنها گوشه ای خدمت به مردم را بر عهده داریم و به این خدمت کوچک افتخار می کنیم.

وی به نزدیک شدن اربعین سید وسالار شهیدان اشاره و گفت: تا چند روز دیگر سیل عاشقان حضرت سید الشهدا در مسیر ایران تا کربلا  اتفاق خواهد افتاد واین کمک و همت بازار واصناف است که حلال ترین مال خودرا در راه پذیرایی از عزاداران سید الشهدا به کار گرفته و باز خواهند گرفت.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت دارد بر تعامل هر چه بیشتر اصناف با پلیس تاکید کرد.

در این همایش سرهنگ نمازی فرمانده انتظامی خلخال نیز شهرستان خلخال را یکی از امن ترین شهرستان های استان عنوان وگفت: شهرستان خلخال جرائم خشن و سازماندهی شده ندارد.

فرمانده انتظامی خلخال هر گونه قاچاق را خیانت به اقتصاد کشور عنوان وگفت: قاچاق شاید در قیمت ارزان باشد ولی قطعا باعث رکود اقتصادی و بیکار شدن جوانان و تعطیلی واحد های صنعتی و تولیدی خواهد شد.

وی از بازاریان خواست تا با استفاده از تجهیزات ایمنی وامنیتی همچون دوربین های مدار بسته پلیس را در مبارزه با سارقین یاری نمایند.

وی با اشاره به شعار سال 1396 ناجا" با عنوان پلیس برای ا منیت وامنیت برای همه گفت: ایجادامنیت در شهرستان اولین وظیفه ناجا بوده و تمامی همکاران در کنار سایر دستگاه های نظامی و امنیتی برای این مهم خواهند کوشید.

در ادامه نیز حجت الله مددی رئیس اتاق اصناف خلخال ضمن تقدیر اززحمات پلیس و پلیس راهور درشهرستان خلخال در ساماندهی نظم وامنیت و ترافیک در شهر خلخال گفت: بازاریان پلیس وظیفه شناس را یاور خود دانسته و تعامل خود با پلیس را درراستای ایجادامنیت توسعه خواهند داد.

در این مراسم از سوی اتاق اصناف شهرستان خلخال از آقایان غلام خجسته فراز از خیاطان قدیمی شهرستان خلخال و حاج جمال ممنونی منبرساز زبردست خلخالی تجلیل شد.

در ادامه این مراسم با حضور فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی خلخال و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان و مسئولین ادارات صنعت معدن وتجارت و اتاق اصناف از پلیس های تخصصی شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد

 

منبع:ازناو

ارسال نظرات
آخرین اخبار