خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت:سادات، بزرگان طوایف و شیوخ با توجه به نقش بالا و تاثیرگذار خود در بین مردم،در جهت جلوگیری از رسم غلط تیراندازی در مراسمات عزا و شادی همکاری کنند.
کد خبر: ۸۹۳۲۵۶۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از شهرستان شوش "عدنان غزی" سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست با سادات،بزرگان،شیوخ و دهیاران منطقه چعب بخش مرکزی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از موضوع تیراندازی در مجالس عزا و شادی به عنوان یکی از رسوم ناشایست نام برد و گفت: ریشه کنی این رسم غلط نیازمند همکاری و تعامل بزرگان طوایف و شیوخ و نیز مشارکت مردم است.

"غزی" گفت: غیرت،اخلاق و مهمان نوازی مردم شوش در خوزستان و کشور زبان زد خاص و عام بوده که نیاز است تا باتوجه به این خصوصیات، جلوی این رسم ناشایست در شهرستان گرفته شود.

سرپرست فرمانداری شوش گفت: همه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که باید تمام تلاش خود را در جهت توسعه و پیشرفت این کشور انجام دهیم.

وی با اشاره به نشست صورت گرفته با بخشداران مرکزی،شاوور و فتح المبین گفت: در این نشست موضوعات مهمی از جمله آب شرب روستاها،برق،گاز، آسفالت ، بهداشت و آموزش و پرورش به عنوان موضوعات اولویت دارد برای تمامی روستاها تاکید شده است.

"غزی" گفت: انتظار می رود تا شوراها و دهیاران ضمن هماهنگی با بخشداران موضوعات روستاها از جمله مباحث عمرانی را پیگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها