نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاران پیش بینی شده که از این فرصت باید نهایت بهره را برد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۰۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جواد کولیوند روز پنجشنبه در نشست برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: دراین برنامه مهم ملی سرمایه گذار می تواند پس از سرمایه گذاری خود بازارفروش پیدا کند.

تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران در برنامه ششم توسعه

وی ادامه داد: بسیاری از فرصت ها در برنامه پنجم از دست رفت ولی باید در برنامه ششم برنامه ریزی دقیقتری را داشت.
کولیوند گفت: در بحث مهم ساخت و ساز نیز بصورت مستمر نظارتها بر این روند اجرایی ادامه دارد و با طرح های کنترلی باید دستگاه های اجرایی مانع از گسترش ساخت وسازهای غیر مجاز شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آب در فردیس اشاره کرد و افزود: دغدغه فرماندار فردیس جدی است دراین شهرستان 17 حلقه چاه برای خنک کردن توربین های نیروگاه منتظر قائم اختصاص یافته که باید به آب شرب شهر اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: دراین زمینه نشست هایی در وزارت نیرو برگزار شده و مستلزم اقدام همگانی برای نتیجه بخشی هرچه سریعتر به این مهم هستیم.

سرپرست فرمانداری فردیس نیز دراین نشست به گزارشی از وضعیت این شهرستان پرداخت و د: فضای سبز و آموزشی کم از جمله مشکلات برشمرد.

مصوبات کرگروه زیربنایی و شهرسازی،انتقال پساب ماهدشت، پیشنهاد فرمانداری فردیس برای احداث شهرکها و توسعه برخی از شهرکهای صنعتی و گزارشی از وضعیت نیروی کار در تابستان و مقایسه با سال گذشته ازدیگر دستور جلسه این نشست بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات