خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت:امروز سپاه پاسداران برای مردم مظهر اقتدار و برای دشمنان مظهر قدرت می باشد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۲۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضاتویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع کارکناد سپاه نینوا گفت:پروردگار متعال همه تحولات مثبت را در عالم بر اساس محبت و مودت به وجود اورده است لذا از بین هزاران اسم خود دو صفت رحمن و رحیم را انتخاب نموده و  این نشانه اهمیت محبت در عالم است.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: وحدت و انسجام با محبت ایجاد میگردد و برای دوست می بایست از مقوله اقتدار و برای دشمن از مقوله قدرت استفاده کرد و لذا امروز سپاه پاسداران برای مردم مظهر اقتدار و برای دشمنان مظهر قدرت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه امروز به عنوان پرچمدار دینداری است و باید این مولفه با ارزش در کشور حفظ گردد.

محمد رضا تویسرکانی به محبوبیت شهدای گرانقدری چون شهید همت ، شهید کاظمی ، شهید شوشتری ودیگر شهدا اشاره و گفت: عملکرد زیبای شهدا باعث محبوبیت انان در بین مردم شده است و این رمز ماندگاری انان است و امروز مشاهده می کنیم که همین محبوبیت نیز برای سپاه در بین مردم وجود دارد که باعث ماندگاری و قدرت بیشتر این سازمان در مقابله با دشمنان شده است و لذا دشمنان انقلاب در صدد تخریب این نهاد مقدس سعی نمودند محبوبیت بین سپاه و مردم را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: رئیس جمهور امریکا با قرار دادن اسم سپاه در فهرست گروهک تروریستی و تبلیغات وسیع بر علیه آن قصد دو قطبی کردن جامعه را دارد و با این کار سپاه را مانع رسیدن مردم به رفاه و امنیت معرفی می نماید و لذا عدم توفیق شیطان بزرگ عمل به قران و تعالیم اسلامیست چرا که در راستای اجرای تعالیم الهی و انجام دو مقوله ایمان به خدا و انجام عمل صالح محبوبیت ایجاد می شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به مولفه های محبوبیت ، به رهبر انقلاب اسلامی اشاره و افزود: امروز شاهدآنیم که امام خامنه ایی از محبوبیت بالایی در کشور ایران و دیگر کشورهای اسلامی برخوردار است و هزاران حججی ها حاضرند تا با اشاره ایشان  سر خود را فدا کنند و این همان وحشتی است که در دل غرب وجود دارد و از هر بمب اتم برای انان ترسناکتر است.

وی در پایان با اشاره به فضای حاکم بر مسئولین سپاه گفت: امروز فضای غالب بر مسئولین و نیروهای سپاه فضای دوران جهاد و شهادت است و لذا باید این خسیسه حفظ گردد تا خداوند نیز این نهاد مقدس را محبوب دلهای مردم و مغضوب دشمنان گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها